foroosh khodro foroosh khodro .

foroosh khodro

پيشنهاد فروش خودرو مدل برليانس H230

پيشنهاد فروش خودرو مدل   برليانس H230

برليانس H230 محصولي است مشترك از شركت سايپا و شركت برليانس با ظاهري زيبا و به همراه موتور قدرتمند BM15 با حجم 1500 سي سي كه مي تواند رقيبي جدي براي محصولات بازار ايران باشد و رضايت مشترياني كه يك خودرو راحت و ايمن مي خواهند را به دست بياورد.

نيروي پيشران برليانس H230 را موتور چهار سيلندر و 16 سوپاپ BM15L تأمين مي كند كه 1500 سي سي حجم دارد و مي تواند حداكثر 102 اسب بخار نيرو و 138 نيوتن متر گشتاور توليد كند. فرمان از نوع هيدروليك است. در قسمت جلو از سيستم تعليق مك فرسون و در قسمت عقب از سيستم تعليق نيمه مستقل (Semi Independent) استفاده شده است. ترمزهاي جلو از نوع ديسكي خنك شونده و ترمزهاي عقب از نوع كاسه اي هستند.

از ديگر تجهيزات برليانس H230 مي توان به موارد زير اشاره كرد: كيسه هواي راننده و سرنشين جلو، سانروف برقي (فقط با گيربكس اتوماتيك)، كامپيوتر سفري، صندلي راننده و سرنشين جلو قابل تنظيم در چهار جهت، صندلي تاشو عقب، ترمز ضد قفل و EBD، چراغ خطر سوم، سنسور پارك دنده عقب (فقط با گيربكس اتوماتيك)، سيستم هشدار بسته نبودن كمربند ايمني، قفل شدن اتوماتيك درب ها در سرعت، قطع كن كيسه هواي سرنشين جلو، چراغ هاي جلو هالوژن با قابليت تنظيم ارتفاع، ايموبولايزر، چراغ مه شكن جلو (فقط با گيربكس اتوماتيك)، قفل مركزي، شيشه بالابرهاي برقي جلو و عقب، جاليواني جلو و عقب، سيستم صوتي و تصويري مجهز به 6 بلندگو/ سي دي خوان و راديو، درگاه USB (فقط با گيربكس اتوماتيك)، سيستم صوتي مجهز به 4 بلندگو/ راديو و درگاه USB (فقط با گيربكس دستي)، باز كننده درب صندوق عقب و باك از داخل، گرمكن شيشه عقب، ريموت كنترل و چراغ مطالعه.

 

ظرفيت باك برليانس H230 برابر با 42 ليتر است و ميزان مصرف سوخت آن در سيكل تركيبي با گيربكس دستي 6.4 و با گيربكس اتوماتيك 6.5 ليتر در هر 100 كيلومتر اعلام شده است.

 

طول، عرض (بدون آينه ها) و ارتفاع اين خودرو به ترتيب عبارتند از: 4390، 1703 و 1482 ميلي متر. وزن خالص نيز 1194 كيلوگرم است.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۹ آبان ۱۳۹۵ساعت: ۰۲:۱۳:۵۲ توسط:شيما ملكي موضوع:

پيشنهاد فروش خودرو مدل بي ام و M4 كروك مدل 2016

پيشنهاد فروش خودرو مدل بي ام و M4 كروك مدل 2016

بيشتر سازندگان خودرو در جهان خودرو هاي كوپه با عملكرد بالا توليد مي كنند اما كمتر خودرويي به پاي بي ام و M4 كروك مدل 2016 مي رسند. در سري 4 (كه مدل دو در سدان هاي سري 3 است)، كلاس M موتور 6 سيلندر 3 ليتري توربوشارژي دارد كه 425 اسب بخار نيرو توليد مي كند. اين نيرو از طريق گيربكس دستي 6 سرعته يا گيربكس 2 كلاج 7 سرعته (M-DCT ) به محور عقب منتقل مي شود. شتاب 0 تا 100 اين خودرو در 4 ثانيه اتفاق مي افتد.

 

M4 Cabrio 2016

 

در كنار اين خودروي  فوق العاده، مي توان به رقيب خوبي مثل فورد شلبي GT350 كوپه جديد اشاره كرد. عليرغم  اين كه اين خودرو جزء برند هاي لوكس محسوب نمي شود، اما دور موتور بالايي دارد كه 526 اسب بخار نيرو از طريق موتور 8 سيلندري خود توليد مي كند و در نوع خود از موتور 6 سيلندر توربوشارژي M4 جالب تر است. در اينجا مي توان از لكسوس كوپه RCF هم نام برد كه طراحي داخلي و كابين با كيفيتي دارد اما از نظر سرعت آهسته تر است و به پاي M4 نمي رسد. معمولا مرسدس بنز هم جزء رقبا محسوب مي شود اما خودرو جديد AMG كوپه كلاس C جزء مدل هاي 2017 محسوب مي شود. همچنين اگر صندلي عقب چندان اهميتي براي شما ندارد شورولت كوروت مدل 2016 ارزش پول دادن را دارد. با تمام اين حرف ها BMW M4 هنوز هم در صدر خودرو هاي كوچك لوكس در مدل 2016 قرار دارد.

 

 

  • طراحي بدنه و امكانات رفاهي

بي ام و M4 كروك مدل 2016 يك خودرو دو در، با ظرفيت 4 نفر و عملكرد بالا است كه جزء خودرو هاي سري 4 كمپاني محسوب مي شود كه به صورت كوپه و كروك عرضه مي گردد. تجهيزات استاندارد M4 شامل: رينگ 18 اينچي با لاستيك هاي تابستان، سيستم تعيلق اسپرت، قفل ديفرانسيل اكتيو، چراغ جلو زنون تطبيقي، سيستم اگزوز پيشرفته با 4 خروجي، طراحي بدنه اسپرت، قطعات بدنه منحصر به فرد ( از قبيل: كاپوت فوق العاده و گلگير عقب پهن)، آيينه هاي الكتروكروميك جانبي مجهز به گرمكن و تا شدن خودكار، دسترسي و استارت بدون كليد، كروز كنترل، كنترل آب و هواي دو نقطه اي، تودوزي چرم، صندلي هاي جلو مجهز به گرمكن و قابل تنظيم در 10 حالت ( 4 حالت قابل تنظيم در پشتي صندلي)، حافظه تنظيمات راننده، صندلي هاي عقب تا شو با قابليت دسترسي به صندوق عقب مي باشد.

 

M4 Cabrio 2016

 

همچنين از تكنولوژي هايي كه به صورت استاندارد وجود دارند مي توان به: قابليت اتصال تلفن از طريق بلوتوث و اتصال صوتي، نمايشگر مركزي 8.8 اينچي، سيستم مسير يابي، اپليكيشن هاي تلفن همراه و آنلاين در BMW ConnectedDrive،  رابط الكترونيكي BMW iDrive و سيستم صوتي Harmon Kardon به همراه 16 بلندگو و راديو HD، راديوي ماهواره اي، درگاه USB، رابط كمكي صوتي و CD player اشاره كرد.

 

پكيج سفارشي Executive امكاناتي از قبيل: سيستم شست و شوي چراغ هاي جلو، سنسور پارك جلو و عقب، فرمان مجهز به گرمكن و دوربين ديد عقب و پكيج Lighting تجهيزاتي مانند: چراغ جلوي LED تطبيقي و خودكار را اضافه ميكند. پكيج Driver Assistance مشخصاتي مانند: هشدار نقطه كور، هشدار انحراف از خط، سيستم دوريبن ديد جانبي و بالا، نمايشگر سرعت مجازدر كيلومتر شمار، سيستم هشدار برخورد از رو به رو و ترمز خودكار در مواقع برخورد دارد.

 

برخي از گزينه ها در پكيج ها به عنوان آپشن هاي تكي قابل نصب هستند. ساير آپشن ها شامل: رينگ 19 اينچي، ترمز كربن سراميكي، تعديل كننده هاي تعليقي انطباقي، سيستم كمكي پارك موازي، سايبان خودكار صندلي عقب ( در كوپه) و اتصالات پيشرفته تلفن هوشمند است.

 

در خودروي كوپه حق انتخاب با شماست كه سقف خودروتان كربن فيبر پلاستيك تقويت شده باشد (CFRP) يا سقف فلزي معمول كه سانروف دارد. لازم به ذكر است كه M4 يك سقف سخت تا شو به همراه يك بادگير دارد. همچنين داراي تودوزي چرم بيشتر، تزئينات و تكنولوژي انعكاس نور خورشيد است. در پكيج Executive (به قسمت بالا مراجعه شود) مدل كروك مجهز به گرمكن گردن در صندلي جلو نيز مي شود.

 

 

  • قدرت و عملكرد موتور

خودروي M4 داراي موتور 6 سيلندر توربوشارژي 3 ليتري است كه 425 اسب بخار نيرو و 550 نيوتن متر گشتاور توليد مي كند. دو گيربكس براي اين خودرو قابل نصب است: گيربكس استاندارد 6 سرعته دستي، يا گيربكس سفارشي 7 سرعته M-DCT به همراه كنترل گر زمان حركت. هر دو گيربكس داراي تنظيم اتوماتيك دور موتورهنگام دنده معكوس هستند.

 بنا به اظهارات كمپاني BMW در صورتي كه خودرو داراي گيربكس M-DCT باشد شتاب 0 تا 100 اين خودرو 4 ثانيه است و اين در حالي است كه شتاب 0 تا 100 M4 كوپه با گيربكس معمولي دستي 4.4 ثانيه است.

 

M4 Cabrio 2016

 

سيستم خودكار توقف-حركت (كه به منظور جلوگيري از هدر رفت سوخت، موتور را در زماني كه ماشين توقف كرده مانند پشت چراغ قرمز خاموش مي كند) به طور استاندارد وجود دارد. مصرف سوخت تخمين زده شده براي M4 كوپه با گيربكس دستي توسط موسسه  EPA ، 13.6 ليتر در سيكل تركيبي ( 16 ليتر در شهر و 10.5 ليتر در بزرگراه) است. و در تست مسير پر پيچ موسسه ادموند مصرف سوختي معادل 10.9 بدست آمد كه بسيار تاثير گذار است.  انتخاب كردن گيربكس اتوماتيك مصرف سوخت را به 14.4 ليتر در سيكل تركيبي ( 16 ليتردر شهر و 11.4 ليتر در بزرگراه) كاهش مي دهد. با اين كه وزن اين خودرو 227 كيلوگرم بيشتر از كوپه است اما بر اساس بر آورد EPA مصرف سوختي يكسان دارد.

 

  • ايمني

BMW M4 مدل 2016 به طور استاندارد داراي ترمز ضد قفل، كنترل كشش و پايداري، كيسه هواي جانبي جلو، محافظ زانو اكتيو در جلو و محافظ چپ كردن خودرو ( در كروك) است. سيستم تماس اضطراري BMW در M4 شامل تماس اضطراري ( كليد SOS و هشدار برخورد از رو به رو) و خدمات ريموت ( مكان يابي خودرو مسروقه، و دسترسي بدون كليد) مي باشد.

 

سيستم كنترل پايداري ويژگي هاي طراحي شده براي بهتر كردن عملكرد ترمزرا تكميل مي كند. به طور مثال  پاك كردن دوره اي روتور هاي ترمز زماني كه برف پاكن هاي شيشه جلو كار ميكنند و به طور خودكار آماده كردن روتور ها براي زماني كه راننده ناگهاني پايش را از گاز بر مي دارد.

 

ويژگي هاي سفارشي ايمني شامل: دوربين هاي ديد عقب  و بالا پايين، سنسور پارك جلو و عقب، هشدار عبور از خط، هشدار برخورد از رو به رو (داراي محافظ عابر پياده) و ترمز خودكار در زمان برخورد از رو به رومي شود. همچنين ترمز هاي كربن سراميك با عملكرد بهتر هم سفارشي است.

در تست ترمز در حادثه شبيه سازي شده M4 كوپه با سرعت 100 كيلومتر پس از طي مسافت 32 متري ايستاد كه مسافتي كوتاه و قابل پيش بيني براي خودرويي در اين كلاس است. طولاني ترين مسيرطي شده توسط كروت كه تست شد، 31.70 بود.

 

 

  • طراحي داخلي و امكانات خاص

كابين BMW M4 مدل 2016 بسيار شبيه به مدل استاندارد سري 4 است و با مواد با كيفيت تري مانند تزئينات كربن فيبري و آلمينيوم مات همراه است. همچنين  تقسيم بندي موتور اسپرت BMW باعث شده لوگوي M به حد كافي وجود داشته باشد. ساير ويژگي هاي استاندارد ارتقاء يافته شامل: نمايشگر بزرگتر سفارشي سري 4، سيستم مسير يابي، كليد كنترل كننده iDrive و سيستم صوتي Harman Kardon با 16 بلندگو است.

صفحه كيلومتر شمار آنالوگ كمپاني شبيه مدل هاي قديمي تر BMW است همچنين نمايشگر بالا اطلاعات ديجيتال را بروي شيشه جلو زير خط ديد راننده پخش مي كند. سيستم iDrive با كمك منو آسان،گرافيك خوب و پردازش كوتاه مدت به راحتي قابل استفاده است.

 قسمت جلو M4 به نظر جادار مي آيد وصندلي هاي اسپرت به هنگام رانندگي راحت و محافظ است. لازم به ذكر است كه صندلي هاي عقب هم با جاي سر و جاي پاي كافي براي 2 فردبرزگسال معمولي جادار محسوب مي شود. همچنين صندوق عقب به اندازه كافي حتي در مدل كروك جا دارد. گفتني است كه در مدل كروك با جمع شدن سقف در حداكثر 20 ثانيه، شما از كابيني گرم به هواي تازه مي رسيد.

 

 

تجربه رانندگي

در BMW M4 تمامي اجزاء خودرو همامنگ با هم و يكپارچه عمل مي كنند. و اين خودرو را تبديل به يك خودروي خوب كرده اند. موتور توربوشارژي براي رانندگي روزمره خوب عمل مي كند. با كمي فشار دادن پدال گاز فوق حساس، توربوي معمولي موتور به سرعت به 2000 rpm مي رسد و مانند اسب افسار گسيخته عمل مي كند! تنها مشكلي كه در اين راستا وجود دارد انتقال صدا به داخل كابين از طريق بلندگو هاست كه ممكن است در هنگام رانندگي براي برخي بلند و آزار دهنده باشد.

سيستم تعليق استاندارد M4 چنان بالانس نرمي در رانندگي و پايداري خودرو ايجاد مي كند كه سيستم تعليق تطبيقي قابل نصب، ضروري نمي باشد. رانندگي قدري سفت اما براي رانندگي روزمره قابل قبول است، همچنين پايداري خوب خودرو كه توسط محور با واكنش بالا و ديفرانسيل اكتيو نيرو را به اطراف مي رساند ، بستگي به متغيير هاي زيادي دارد. ترمز هاي كربن سراميكي سفارشي با وجود قيمت بالا عملكرد خوبي دارند به اين صورت كه خط ترمز باقي نمي گذارند و پدال و نوسان خوبي دارند.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۸ آبان ۱۳۹۵ساعت: ۱۰:۲۷:۴۶ توسط:شيما ملكي موضوع:

پيشنهاد فروش خودرو مدل ب ام و 320i كروك 2007-2008

پيشنهاد فروش خودرو مدل ب ام و 320i كروك 2007-2008

 

 

بي‌ام‌و سري ۳ مدل سال 2008، با داشتن چنين محبوبيتي، تمام لذت رانندگي، تجملات و ظرافت را در چهار بخش لوكسِ متفاوت به صورت استاندارد درآورده است. تنها مانع بازدارنده، قيمت بالاي آن است.

 

  •  نكات مثبت

هماهنگي كامل ديناميك‌هاي خودرو، موتورهاي نيرومند و اصلاح شده، كيفيت عاليِ مواد داخل خودرو، محدوده وسيعي از تنظيمات، سقف براق و جمع‌شدني در نسخه كروكي.

  •  نكات منفي

گران‌تر از بسياري از رقبا، فضاي ذخيره‌سازي محدود در داخل خودرو، تركيب ناموفق سيستم جهت‌يابي با سيستم iDrive، طراحي عادي در بخش داخلي خودرو.

 

 

  • تازه در مورد مدل 2008

ازآنجاكه در سال گذشته دو مدل بدنه كاملاً جديد در آن معرفي شد، در بي‌ام‌و سري ۳ مدل 2008 در اين بخش تغييرات كمي مشاهده مي‌كنيم. قابل‌توجه‌ترين چيز، اضافه شدن كوپه 335xi است كه سيستم پيشران چهارچرخ را به مدل دو درب و توربوشارژ بي‌ام‌و سري ۳ اضافه كرده است. سدان‌ها و استيشن‌هايي كه در اين سري از گيربكس شش دنده خودكار و بسته Sport برخوردار هستند، مي‌توانند با تعويض‌كننده دنده نصب‌شده بر روي فرمان، ارتقاء داده شوند. نسخه كروكي دست‌نخورده باقي‌مانده است.

  • مقدمه

در دهه گذشته، بي‌ام‌و سري ۳ به عنوان معياري بوده كه مسلماً تمام خودروهاي لوكس ميان‌رده براي رقابت كردن يا شكست دادن آن عرضه شده‌اند. تاكنون، خودروهاي كمي قادر بوده‌اند آن را شكست دهند؛ و هر وقت اين امر اتفاق افتاده، اين خودروي كلاسيك باواريايي جايگاه خود را پس گرفته است. سال گذشته شاهد اضافه شدن موتور توربو دوقلوِ قدرتمند و رسيدن نسخه‌هاي كوپه و كروكي بوديم كه به طور كامل به روز شده بودند. بي‌ام‌و سري ۳ در كل تغيير چنداني نكرده و با وجود رقابت شديد، موقعيت شناخته‌شده خود را حفظ كرده است.

اگر قصد خريد يك خودروي لوكس ميان‌رده را داريد، خبر خوب اين است كه بي‌ام‌و سري ۳ هم مي‌تواند جزء گزينه‌هاي شما باشد. چهار نوع بدنه مختلف، دو نوع موتور، دو نوع سيستم انتقال قدرت و يك انتخاب بين سيستم پيشران عقب يا چهارچرخ وجود دارد. همچنين، تنوع گسترده‌اي از آپشن‌هاي لوكس و مرتبط با عملكرد به شما امكان مي‌دهد كه مدل بي‌ام‌و سري ۳ را تا حدي كه دوست داريد به صورت يك خودروي لوكس يا اسپورت مجهز كنيد. فارغ از نوع پيكره‌بندي، اين سري از BMW با تركيب بي‌نظيري از سهولت و كارايي در رانندگي به شعار "نهايتِ رانندگي در يك خودرو" تحقق بخشيده است. حتي نسخه كروكي، با وجود اضافه شدن وزن و كمبود استحكام ساختاري، طوري طراحي شده كه در بي‌ام‌و سري ۳، بيشترين سهم از هندلينگ را داشته باشد.

در چندين نمونه آزمايش كه از سوي «سايت ادموندز» كه در طول يك سال گذشته انجام گرفته است، بي‌ام‌و سري ۳ بارها و بارها ثابت كرده است كه در بين رقبا اعتبار بالايي دارد – به خصوص مدل‌هاي 335 كه موتور شش سيلندر رديفي (inline) و توربوشارژ دارند. در يك آزمون خاص ما مدل اسپورت اينفينيتي G35 را در بالاي 335i سدان قرار داديم، اما اين به دليل هزينه بالايي بود كه توسط Bimmer (كمپاني BMW) به عنوان حق بيمه دريافت مي‌شود. در واقع، قيمت بي‌ام‌و سري ۳ تنها نقطه‌ضعف مهم آن محسوب مي‌شود – يك سدان 335i با تجهيزات كامل، مي‌تواند به 50000 دلار هم برسد، اين در حالي است كه نسخه كروكي به 60 هزار دلار هم مي‌رسد. "ميان‌رده" وجود ندارد.

اگر قيمت خودرو يا گرفتن آخرين محصولات الكترونيكي براي شما اهميت بيشتري داشته باشد، رقبايي مثل اينفينيتي G35 و G37، كاديلاك CTS، مرسدس بنز C-Class، آئودي A4 و ولوو C70، رقباي بسيار جذابي به حساب مي‌آيند. حتي وقتي در مورد لذت رانندگي صحبت مي‌شود، بيشتر خريداران، اين خودرو را بيش‌ازحد مجهز و سرگرم‌كننده مي‌يابند. بااين‌وجود، بي‌ام‌و سري ۳ مدل 2008، جايگاه مشخص خود را حفظ كرده است. مثل هميشه، در آن شاهد يك تركيب بي‌نظير از هندلينگ، كيفيت رانندگي، عملكرد، لوازم لوكس و سبكي متفاوت هستيم. شگفت اين است كه حتي مصرف سوخت بهينه‌اي است. براي يك ماشين لوكس ميان‌رده، اين بهترين انتخاب ما است.

 

  • فرم بدنه، مدل‌هاي مختلف و آپشن‌ها

بام‌و سري ۳ به عنوان يك خودروي لوكس ميان‌رده و جمع‌وجور، به صورت نسخه‌هاي سدان، كوپه، كروكي رو باز و استيشن موجود است. تمامي آن‌ها به صورت مدل 328i با سيستم ديفرانسيل عقب موجود هستند، درحالي‌كه نسخه‌هاي كوپه، سدان و استيشن با سيستم پيشران چهارچرخ در قالب مدل 328xi نيز ارائه شده‌اند. به علاوه، نسخه‌هاي كروكي، كوپه و سدان در مدل 335i به عنوان سيستم ديفرانسيل عقب نيز موجود هستند و مدل‌هاي سدان و كوپه در مدل 335xi با سيستم پيشران چهارچرخ، قابل تهيه هستند.

تجهيزاتي كه به صورت استاندارد در مدل‌هاي 328 قرار داده شده‌اند، شامل چرخ‌هاي آلياژي 16 اينچي، آينه‌هاي كناري حرارتي، يك آفتاب‌گير (سانروف)، روكش‌هاي چرمي، تزئينات چوب گردوي واقعي، كنترل تهويه خودكار و يك سيستم استريو CD با 10 باند به همراه يك جك صداي كمكي هستند. نسخه‌هاي كوپه و كروكي از مدل 328 با تجهيزات نسبتاً كمي ارائه شده‌اند. نسخه كوپه همچنين يك سيستم تعليق با تنظيم اسپورت دارد، درحالي‌كه نسخه كروكي از يك سقف تاشدنيِ برقي برخوردار است. مدل 335 در كنار موتور قدرتمندتر خود، از صندلي‌هاي جلوي برقي و يك سيستم صوتي Harman kardon Logic 7 برخوردار است.ا

غلب خودروهاي بي‌ام‌و سري ۳ كه در هنگام خريد با آن مواجه مي‌شويد به بسته Premium مجهز هستند و بسياري از آن‌ها هر دو بسته Premium و Sport را دارند. بسته Premium شامل روكش‌هاي چرمي (با ويژگي انعكاس حرارت در نسخه كروكي)، يك مجموعه كامل از آينه‌هاي تارشونده خودكار (ضد نور بالا)، بلوتوث، سيستم BMW Assist براي محاسبات راه دور هستند و در مدل‌هاي 328 شاهد صندلي‌هاي برقي هستيم. بسته Sport در نسخه‌هاي كروكي، سدان و استيشن، سيستم تعليق محكم‌تري را ارائه مي‌دهد و همچنين چرخ‌هاي بزرگ‌تر، تايرهاي ويژه، صندلي‌هاي اسپورت و محدودكننده سرعت بالاتر از ويژگي‌هاي آن است.

ويژگي‌هاي مستقل اين سري شامل يك سيستم جهت‌يابي بر پايه iDrive با به‌روزرساني هم‌زمان با حجم ترافيك، سيستم فرمان هوشيار، كروز كنترل سازگار، ورود بدون نياز به كليد (كه به عنوان Comfort Access شناخته مي‌شود)، صندلي‌هاي جلويي گرمايي و راديو ماهواره‌اي مي‌شود. به مدل‌هايي كه سيستم تعليق اتوماتيك و تجهيز با بسته Sport دارند، مي‌توان تعويض دنده دستي بر روي فرمان اضافه كرد. همچنين مي‌توانيد تزئينات داخلي چوب گردو را كه به صورت استاندارد در آن قرار دارد، با چوب صنوبر روشن يا تزئينات آلومينيومي و بدون هيچ هزينه اضافي، جايگزين كنيد.

  • قدرت موتور و عملكرد خودرو

مدل‌هاي BMW 328i و 328xi در سال 2008 به يك موتور 3.0 ليتري و 6 سيلندر رديفي مجهز هستند كه قدرتي برابر 320 اسب بخار و گشتاوري برابر با 200 نيوتون بر متر دارد. مدل‌هاي 335i و 335xi مجهز به يك موتور توربوشارژ و دوقلو از نوع موتور 3.0 ليتري كه گفته شد، هستند كه به شدت اصلاح شده است و قدرتي تأثيرگذار به ميزان 300 اسب بخار و گشتاوري برابر با 300 نيوتون بر متر توليد مي‌كند. يك سيستم گيربكس شش دنده دستي به صورت استاندارد در اين خودرو وجود دارد و يك گيربكس شش دنده‌اتوماتيك به عنوان آپشن ارائه شده است. در تست عملكرد، نسخه‌هاي سدان و كوپه از بي‌ام‌و سري ۳ كه توربوشارژ نيز بودند، در كمتر از 5 ثانيه به سرعت 60 مايل بر ساعت دست يافتند – شبيه به آخرين‌مدل M3. مدل سنگين‌تر 335xi و مدل كروكي 335i كمي آهسته‌تر هستند. تنها 328i در حدود 6 ثانيه است كه تا حدودي كُند به حساب مي‌آيد.

با وجود سيستم انتقال قدرت قوي آن، بي‌ام‌و سري ۳، مصرف سوخت بهينه‌اي است. مدل 328 بسته به مدل بدنه، سيستم انتقال قدرت و پيشرانه خودرو، در شهر در حدود 17 الي 18 مايل بر گالن مصرف دارد و 25 الي 28 مايل بر گالن در بزرگراه مصرف مي‌كند. مدل 335i با پيشران عقب نيز مصرف سوختي برابر با 17 مايل بر گالن در شهر و 26 مايل بر گالن در بزرگراه دارد كه بدون توجه به نوع سيستم انتقال قدرت، رده بندي شده است.

 

 

  • ايمني

تجهيزات ايمني كه به صورت استاندارد در بي‌ام‌و سري ۳ مدل 2008 قرار داده شده‌اند، شامل ترمزهاي ديسكي ضد قفل، كنترل ترمز ديناميك، كنترل پايداري، تايرهاي پنوماتيك، كيسه‌هاي هواي صندلي جلو و كيسه‌هاي هواي جداره كناري سرتاسري هستند. نسخه كروكي فاقد كيسه‌هاي هوا براي جداره كناري هستند، ولي كيسه‌هاي هواي عادي در كنار صندلي جلو تا ناحيه سر امتداديافته‌اند و همچنين حلقه‌هاي محافظ سر كشويي براي آن وجود دارند. سيستم كنترل پايداري چندين ويژگي را كه براي عملكرد بهتر ترمز طراحي شده‌اند، با هم ادغام كرده است، مثل پاك كردن مستمر صفحات ترمز در هنگام استفاده از شيشه‌پاك‌كن‌ها (ترمزهاي خيس به خوبي عمل نمي‌كنند) و چسبيدن پدها به صفحات ترمز در هنگام كشيدن سريع دريچه گاز از سوي راننده كه در واقع عملكرد ترمز را بهبود مي‌بخشد.

در آزمون‌هاي دولتي مربوط به تصادف، سدان و واگون از پنج ستاره موجود، موفق به كسب چهار ستاره براي محافظت در برابر تصادف از جلو و پنج ستاره براي محافظت از كنار شدند. در آزمون تصادف با انحراف از جلو كه از سوي موسسه بيمه براي ايمني بزرگراه گرفته شد، هم سدان و هم كروكي، بالاترين رتبه يعني "خوب" را كسب كردند. در آزمون تصادف از بغل مربوط به اين موسسه، سدان رتبه "خوب" را كسب كرد، درحالي‌كه كروكي سومين رتبه از بالا يعني "در مرز" را كسب كرد.

 

 

  • طراحي داخلي و مشخصات ويژه

بي‌ام‌و سري ۳، در بخش طراحي داخلي، نمايشي متوسط از محصولات لوكس است. باوجودآنكه كمي پهن است، تأكيد اصلي خودروساز بر روي راحتي راننده و درگيري مؤثر او با عناصري مثل صندلي‌هاي پشتيبان و گيج‌هاي آنالوگ مسطح بوده است. مواد به‌كاررفته در نهايت كيفيت هستند و كيفيت ساخت آن‌ها استثنايي است؛ به راستي، حتي روكش چرمي (از جنس وينيل) كه به صورت استاندارد در آن قرار دارد، چه از لحاظ ظاهري و چه حسي، از آن چيزي كه يك شخص بتواند انتظار داشته باشد، بهتر است. چرم جديد نسخه كروكي، با ويژگي انعكاس حرارتي، يك كار فوق‌العاده در جهت خنك نگه‌داشتن نشيمنگاه سرنشينان خودرو به حساب مي‌آيد. به دليل تركيب فاقد تناسب سيستم جهت‌يابي اختياري به همراه واسط iDrive، ترجيح مي‌دهيم از اين سيستم استفاده نكنيم.

صندلي‌هاي جلويي براي رفع خستگي ناشي از رانندگي طولاني در طول روز، از پشتيباني كافي برخوردار هستند و اين در حالي است كه صندلي‌هاي عقبي نيز براي افراد بالغ در مسافت‌هاي كوتاه‌تر به اندازه كافي جادار و براي كودكان هم عالي هستند. فضاي صندوق‌عقب در نسخه‌هاي سدان و كوپه متوسط است، درحالي‌كه در نسخه استيشن، حداكثر ظرفيت حمل بار آن به ميزان 61 فيت مكعب است. نسخه كروكي در زماني كه سقف آن باز باشد، فضاي بار خيلي خوبي، ولي وقتي‌كه بسته باشد، به شكل فراواني اين فضا كوچك مي‌شود.

  • احساس رانندگي

از هر كدام از موتورهاي موجود در بي‌ام‌و سري ۳ مدل 2008 استفاده كنيد، پشيمان نخواهيد شد. موتور استاندارد تخليه‌اي (aspirated motor) در اين خودرو در گشتاورهاي كم يك مقدار سبك است، اما اين موتور، خودرو را خيلي بهتر تحريك مي‌كند و تا حدودي مصرف سوخت را بهبود مي‌بخشد. در ضمن، موتور توربو دوقلو، از لحاظ شتاب همانند نمونه قدرتمند پيشين يعني مدل M3 عمل مي‌كند.

مهم نيست كه از كدام مدل انتخاب مي‌كنيد، در بي‌ام‌و سري ۳ با داشتن يك سيستم تعليق، هدايت‌شوندگي و سيستم ترمز در كلاس جهاني، در بزرگراه‌هاي دو بانده و پر پيچ‌وخم، تجربه‌اي فراموش‌نشدني براي شما به ارمغان خواهد آورد. علاوه بر اينكه وقتي در پيچ‌ها تحت‌فشار قرار مي‌گيرد، حسِ پايداري را به انسان منتقل مي‌كند، اين خودرو به نحوي با راننده خود ارتباط برقرار مي‌كند كه فارغ از اينكه چه نوع راننده‌اي هستيد، اعتمادبه‌نفس شما را بالا مي‌برد. در همين حال، بي‌ام‌و سري ۳ يك كروزر ايده‌آل براي مسافت‌هاي طولاني هم هست، چرا كه رانندگي كنترل‌شده و راحتي دارد و محيط كابين آن آرام است.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۲ آبان ۱۳۹۵ساعت: ۱۰:۵۳:۵۷ توسط:شيما ملكي موضوع:

پيشنهاد فروش خودرو مدل آئودي Q5 مدل 2013

پيشنهاد فروش خودرو مدل آئودي Q5 مدل 2013

 

كمپاني هاي خودروسازي براي توليد ماشين هاي شاسي بلند همواره كوشيده اند تا بتوانند عملكرد و كارايي را در كنار يكديگر ميسر سازند.  در اين ميان، كمپاني آئودي توانسته با توليد پيشرانه  قدرتمند و عالي براي مدل آئودي Q5 مدل 2013 به اين خواسته تحقق بخشد. آئودي براي تيپ پايه اين مدل يك موتور 4 سيلندر مجهز به توربو شارژر و براي تيپ هاي ديگر موتور جديد 6 سيلندر مجهز به توربو شارژر و همچنين موتور جديد هيبريدي در نظر گرفته است. مصرف سوخت اين خودرو با موتور هيبريدي 11.5 ليتر در شهر و 9.1 ليتر در بزرگراه بر آورد شده است.

طراحي Q5 بر گرفته از پلت فرم سدان اسپرت A4 مي باشد كه به واسطه هندلينگ عالي، سواري دلنشيني را به راننده هديه مي كند. اين قابليت در كنار موتور پيشرفته، Q5 را به يكي از شاسي بلند هاي منحصر به فرد در بازار بدل كرده است. از جمله ديگر ويژگي هاي خارق العاده اين شاسي بلند، كابين دلباز و فضاي بار مناسب مي باشد. طراحي داخلي اين خودرو يكي از زيباترين ها در اين  كلاس بوده و تجهيزات آن نيز بسيار كاربردي مي باشند.

در ميان رقباي اين كراس اوور  كوچك مي توان به ولوو XC60 مدل 2013  كه از فضاي داخلي بزرگتري برخوردار است، اشاره كرد. همچنين، BMW X3 مدل 2013 عملكرد و هندلينگ مشابه اين خودرو دارد. از طرفي، رنج روور Evoque نيز رخ بسيار زيبايي دارد، اما در ميان تمامي كراس اوور هاي كوچك به ندرت براي اين زيباي آلماني رقيبي يافت مي شود.

 

  • طراحي بدنه و امكانات رفاهي

آئودي Q5 مدل 2013 يك كراس اوور كوچك است كه در پنج تيپ ارائه مي شود: 2T Premium، 2T Premium Plus، 3T Premium Plus، 3T Prestige و هيبريد Prestige.

 

تجهيزات استاندارد بر روي تيپ 2T Premium عبارتند از: رينگ هاي 18 اينچي، چراغ هاي اتوماتيك جلو، برف پاكن اتوماتيك، روف ريل، صندلي برقي راننده با قابليت تنظيم در 8 جهت، فرمان تلسكپي، تودوزي چرمي، كنترل آب وهواي سه نقطه اي، صندلي هاي تاشو عقب به نسبت 40/20/40  ، صفحه نمايشگر Multi Media به همراه سيستم صوتي با 10 بلندگو و CD خوان، درگاه AUX و راديوي ماهواره اي.

 

پكيج سفارشي براي اين تيپ عبارت است از: سانروف، گرمكن صندلي جلو، اتصال بلوتوث و iPod. تيپ 2T Premium Plus تمامي اين امكانات را دارد و به صورت سفارشي تجهيزات زير را اضافه مي كند: چراغ هاي زنون در جلو، LED هاي روزتاب، درب برقي صندوق عقب، آينه هاي جانبي برقي و الكتروكروميك، آينه عقب الكتروكروميك و رينگ هاي 19 اينچي.

در اين ميان، تيپ 3T Premium Pluse امكانات زير را اضافه مي كند:  رينگ هاي 19 اينچي، موتور 6 سيلندر مجهز به توربو شارژر، دسترسي و استارت بدون كليد. تيپ 3T Prestige امكاناتي نظير: چراغ هاي تطبيقي، سيستم هشدار نقاط كور، سيستم صوتي Bang با 14 بلندگو، جاليواني مجهز به گرم كن و سردكن، آفتاب گير براي سرنشينان عقب، سيستم مسيرياب، كنترل صوتي، دوربين ديد عقب، راديو HD و سيستم MMI در كنسول وسط.

 همچنين امكاناتي به صورت سفارشي در قالب پكيج Driver Assist بر روي تيپ فعلي قابل نصب مي باشد كه شامل : سيستم Audi Drive Select( تنظيم 4 حالت رانندگي، تنظيم كمك فرمان و تعويض دنده) و كروزكنترل تطبيقي مي شود. از طرفي، پكيج Comfort شامل: تزئينات چرمي داخل كابين، تهويه صندلي راننده و تنظيم برقي نشيمنگاه صندلي. در همه تيپ هاي 3T از رينگ هاي 20 اينچي، تايرهاي ويژه و سيستم تعليق تطبيقي، Audi Drive Select، غربيلك فرمان اسپرت، پدال شيفتر و تزئينات آلومينيومي روي بدنه بهره گرفته شده است. همچنين، صفحه نمايشگر براي سرنشينان عقب تعبيه شده است.

تيپ هيبريد Prestige علاوه بر تجهيزات تيپ 2T Premium plus امكانات زير را اضافه مي كند: رينگ هاي 19 اينچي، چراغ هاي تطبيقي، سيستم هشدار نقاط كور، استارت و دسترسي بدون كليد، سيستم صوتي Bang، جاليواني مجهز به گرمكن و سردكن، آفتابگير براي سرنشينان عقب و سيستم Audi MMi .

 

 

  • قدرت و عملكرد موتور

آئودي Q5 مدل 2013 به طور استاندارد با سيستم چهارچرخ محرك سازگار است. پيشرانه اين خودرو را يك موتور 4 سيلندر2 ليتري مجهز به توربوشارژر تامين مي كند كه  قادر است 211 اسب بخار نيرو و 350 نيوتن متر گشتاور توليد كند. همچنين مصرف سوخت اين خودرو 11.9 ليتر در سيكل تركيبي(13.6 در شهر و 9.7 در بزرگراه) بر آورد شده است. آئودي Q5 در تست سرعت توانست طي حدود 6.8 ثانيه به سرعت 100 كيلومتر بر ساعت برسد.

آئودي Q5 در تيپ 3T داراي يك موتور 6 سيلندر 3 ليتري مجهز به توربوشارژر مي باشد كه قادر است 272 اسب بخار نيرو و 400 نيوتن متر گشتاور توليد كند. اين پيشرانه در كنار يك گيربكس 8 سرعته اتوماتيك به خوبي كارايي دارد. همچنين، سيستم Stop-Start باعث كاهش سوخت مي شود به طوريكه مصرف سوخت اين مدل 13.3 ليتر درسيكل تركيبي(15.5 ليتر در شهر و 10.5 ليتر در بزرگراه ) برآورد شده است.

پيشرانه  آئودي هيبريدي تركيبي از يك موتور 2 ليتري و يك موتور الكتريكي مي باشد كه به واسطه آنها 245 اسب بخار نيرو و 480 نيوتن متر گشتاور توليد مي كند. كمپاني آئودي صفر تا صد اين خودرو را حدود 6.8 ثانيه تخمين زده است و مصرف سوخت اين خودرو در سيستم EPA حدود 10.5 ليتر در سيكل تركيبي( 11.5 در شهر و 9.1 در بزرگراه) بر آورد شده است.

 

 

  • ايمني

تجهيزات ايمني استاندارد بر روي آئودي Q5 عبارتند از: كنترل كشش و پايداري، كيسه هواي جلو و كيسه هواي پرده اي جانبي. همچنين كيسه هواي عقب به صورت سفارشي قابل نصب مي باشد. در اين ميان، سيستم هشدار نقاط كور به صورت استاندارد روي تيپ هاي 3T Prestige  و هيبريدي نصب مي باشد. در تست ترمز نيز اين خودرو در مدل 2T توانست پس از 36 متر متوقف شود كه نمايانگر سيستم ترمز قوي در اين مدل مي باشد. همچنين، اين رقم در مدل 3T حدود 33 متر بر آورد شد كه براي يك خودرو شاسي بلند با تايرهاي چهار فصل بي نظير مي باشد. از طرفي، موسسه ايمني بزرگراه ها ،  ايمني اين خودرو را در بالاترين حد "خوب" تعيين كرده است.

 

 

  • طراحي داخلي و تجهيزات خاص

آئودي Q5 مدل 2013 از يك طراحي كلاسيك بهره مي برد. مي توان گفت كه دكمه ها و تجهيزات روي داشبورد كاربردي طراحي شده اند و دسترسي به آنها آسان مي باشد. صفحه نمايشگر در وسط كنسول تعبيه شده است و دسترسي به تنظيمات براي راننده آسان است. سيستم مسيريابي به سيستم MMI مجهز است و به Google Maps دسترسي دارد.

علي رغم اينكه آئودي Q5 يك كراس اوور جمع و جور به حساب مي آيد، اما فضاي داخل كابين آن بسيار دلباز و جادار است. فضاي سر و پا براي سرنشينان عقب مناسب مي باشد، به طوريكه؛ افراد قد بلند نيز احساس راحتي مي كنند. در ضمن، با تا كردن صندلي هاي عقب ، فضاي بار به 1.6 مترمكعب افزايش مي يابد كه از حد متوسط اين كلاس كمتر مي باشد.

 

 

  • تجربه رانندگي

آئودي Q5 مدل 2013 در همه تيپ ها از سواري نرم و راحت و همچنين پيشرانه قوي  و تعويض دنده نرم  برخوردار است. اين شاسي بلند به راحتي رقباي خود را در مقايسه عملكرد و مصرف سوخت موتور كنار مي زند. همچنين سيستم Stop-Start به خوبي به كاهش مصرف سوخت كمك مي كند. اما اين سيستم به صورت رندم عمل مي كند و اين موضوع كمي ناخوشايند است. سواري اين شاسي بلند نسبت به خودرو هاي اين كلاس كمي خشك تر است، اما چندان محسوس نمي باشد. آئودي اسپرت ترين كراس اوور موجود در بازار مي باشد و بي ترديد هر راننده اي از هندلينگ و فرمانپذيري آن لذت مي برد. تجهيزات استاندارد بر روي اين خودرو به خوبي عمل مي كنند و براي لذت از يك رانندگي خاطره آميز كافي مي باشند!


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۱ آبان ۱۳۹۵ساعت: ۰۲:۳۶:۱۵ توسط:شيما ملكي موضوع:

پيشنهاد فروش خودرو مدل ام وي ام 315 هاچ بك

پيشنهاد فروش خودرو مدل ام وي ام 315 هاچ بك

 

 

طراحي ام وي ام 315 هاچ بك توسط يك كمپاني معتبر ايتاليايي انجام گرفته و از خطوط تيز و آيروديناميك و تناسب خوبي برخوردار است. اين خودرو جذاب داراي قابليت هايي شهري و اسپرت است و براي مشتريان مختلف انتخابي مناسب به شمار مي آيد. اين خودرو در سازمان هاي معتبر ايمني در اروپا مورد تست قرار گرفته و توانسته است نتايج بسيار خوبي به دست بياورد.

طراحي داخلي به گونه اي است كه محيطي گرم و دلپذير براي سرنشينان ايجاد مي كند. صندلي ها نرم و راحت هستند و براي ساخت كابين داخلي از مواد با كيفيت استفاده شده است.

وي ام 315 هاچ بك از يك موتور چهار سيلندر خطي بهره مي برد كه 1497 سي سي حجم دارد و مي تواند حداكثر 109 اسب بخار نيرو و 140 نيوتن متر گشتاور توليد كند. گيربكس از نوع پنج سرعته دستي است و نيروي موتور را به ديفرانسيل جلو منتقل مي كند. حداكثر سرعت 170 كيلومتر بر ساعت اعلام شده است، ميزان توليد گازهاي آلاينده نيز با استاندارد يورو 5 مطابقت دارد.

از تجهيزات اين خودرو مي توان به كيسه هواي جلو، ترمز ضد قفل، ايموبولايزر به همراه آلارم، قفل مركزي با ريموت، فرمان هيدروليك، سيستم صوتي با امكان پخش MP3 به همراه چهار بلندگو، درگاه USB، شيشه بالابر برقي براي چهار درب، مه شكن جلو و عقب، سنسور دنده عقب و كامپيوتر سفري اشاره كرد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۰ آبان ۱۳۹۵ساعت: ۰۲:۵۷:۳۳ توسط:شيما ملكي موضوع: