foroosh khodro foroosh khodro .

foroosh khodro

پيشنهاد فروش خودرو مدل لندكروزر VXR 2016

پيشنهاد فروش خودرو مدل لندكروزر VXR 2016

تويوتا لندكروزر ۲۰۱۶ كه قدمت آن به سال ۱۹۵۷  ميلادي بر مي گردد در سر تا سر دنيا محبوبان خيلي‌ زيادي دارد و اين خودرو يكي‌ از SUV  هايي است كه همه آن را به خوبي مي شناسند. لندكروزر به خاطر توانايي‌هاي فوق العاده اش‌ براي رانندگي‌ در بيابان‌ها يا مكان‌هايي كه عبور از آنجا با خودرو‌هاي معمولي غير ممكن است معروف مي‌باشد. اما اگر از حداكثر توانايي‌هاي اين SUV  استفاده اي نخواهيد كرد، خريد آن كمي‌ بيهوده خواهد بود.

موتور بزرگ هشت سيلندر V8  آن قادر به توليد ۳۸۱ اسب بخار قدرت است كه مصرف سوخت آن هم به صورت ميانگين به 6/15 ليتر در هر 100 كيلومتر برآورد شده كه زياد است.  از نظر فضاي كابين لندكروزر كمي‌ تأسف آور است، چون صندلي‌هاي رديف سوم آن چندان جا دار نيستند و در كف كابين قابل جا سازي نيستند تا فضاي بار بيشتري ارائه دهد. قيمت آن هم تقريبا هم اندازه يك خودرو الگانس است و تجهيزاتي كه ارائه مي دهد نسبت به قيمتش آنچنان نيست. اما چون از توان رانندگي‌ خواصي‌ برخوردار است، آن را در گروه SUV   ‌هاي متفاوتي مي‌بايست قرار داد.

براي راهنمايي‌ بيشتر خريداران، خودرو‌هاي ديگري هم در اين كلاسه معرفي‌ مي‌كنيم كه خريداران بهتر بتوانند در خريدشان تصميم بگيرند. مرسدس بنز GL كلاس ۲۰۱۶ با قيمت پايين كارخانه اي (MSRP) كه دارد، فضاي جا بيشتري در صندلي‌هاي رديف سوم و استيل الگانسي كه دارد انتخاب خوبي‌ است، اما نبايد مثل لندكروزر رانندگي‌ در بيابان را از آن انتظار داشته باشيد. جي‌ ام سي‌ يوكون دنالي ۲۰۱۶ و كاديلاك اسكليد ۲۰۱۶ هم انتخاب خوبي‌ هستند با استيل الگانسي كه دارند. اما اگر به دنبال رانندگي‌ بياباني هستين كه رانندگي‌ مشابه به  لندكروزر را ارائه دهد با تجهيزات رفاهي لوكس تر، لندروور LR4 ۲۰۱۶ هم گزينه‌ خوبي‌ است.

در نهايت مي شود گفت كه با تويوتا لندكروزر ۲۰۱۶ به راحتي  قادر به رانندگي‌‌هاي بياباني در هر شرايطي خواهيد بود كه اين كار براي خيلي‌ از SUV   ‌ها دشوار مي‌باشد. ضمن اينكه لندكروزر قادر به بكسل وزن زيادي هم مي‌باشد. در نتيجه كساني‌ كه دنبال رانندگي‌ بياباني در سخت‌ترين شرايط هستند، لندكروزر انتخاب خيلي‌ مناسبي است براي آنها.

 

 

 

 

 

  • طراحي بدنه, مدل هاي مختلف, و گزينه ها

تويوتا لندكروزر ۲۰۱۶ هشت نفره فقط در يك مدل تمام مجهز ارائه داده مي شود.

تجهيزاتي كه به صورت استاندارد روي لندكروزر ارائه داده مي شود شامل: نوار چراغ‌هاي LED ‌ كه در طول روز روشن مي‌مانند، چراغ‌هاي جلو داراي لامپ‌هاي LED ‌، چراغ‌هاي مه گير، آينه‌هاي جانبي داراي گرمكن كه تا شو به صورت برقي‌ هستند و ضد انعكاس نور هم مي باشند، برف پاكن‌هاي اتوماتيك، شيشه‌هاي عقب دودي، سقف برقي‌، باربند، بال نصب شده در بخش عقب، جاپايي، چراغ‌هاي خطر داراي لامپ‌هايLED ‌، و سيستم ورود و استارت بدون كليد مي شود.

 

تجهيزات كابين لندكروزر شامل: سيستم كنترل دما براي چهار ناحيه، كنترل دما رديف وسط به صورت مجزا، دريچه هواي دما مناسب براي رديف سوم، تو دوزي چرمي، صندلي‌هاي جلو داراي گرم كن و تهويه هوا، صندلي راننده قابل تنظيم به ده حالت و به صورت برقي‌، صندلي كنار راننده قابل تنظيم به هشت حالت و به صورت برقي‌، صندلي‌هاي رديف سوم قابل تا شدن و به كنار نگاه داشته مي شود به چند جهت، فرمان قابل تنظيم به سمت جلو‌عقب و بالا‌پايين به صورت برقي‌ با روكش چرمي و تزئين شبيه به چوب، و محفظه وسايل شخصي‌ در وسط جلو داشبورد مي شود.

تجهيزات با تكنولوژي پيشرفته در لندكروزر شامل: تنظيم كنترل سرعت هوشمند، سنسور پارك براي جلو و عقب، دوربين نمايش گر همه طرفه، سيستم نمايش گر براي رانندگي‌ بياباني با انتخاب نقطه نمايش در جلو عقب و كنار،سيستم ناوبري با يك صفحه لمسي بزرگ ۹ اينچي‌ كه قابل كنترل توسط صدا و همخوان شدن با ديگر تجهيزات الكترونيك است،سيستم شارژ تلفن همراه هوشمند Qi بدون نياز به سيم شارژر، بلوتوث، سيستم اتصالات صوتي، دو  صفحه نمايشگر سرگرمي  DVD براي صندلي‌هاي عقب، سيستم Entune تويوتا كه قابل هم خوان شدن با نرم افزار‌هاي تلفن همراه هوشمند، سيستم صوتي JBL با CD player ، ۱۴ پخش صدا، راديو ماهوره اي و HD ، و درگاه ipod  و USB  مي‌باشد. 

ضمن اينكه هيچ تجهيزي به صورت گزينه اي از طرف خودرو سازي تويوتا ارائه داده نمي‌شود.

 

 

 

  • قدرت و عملكرد موتور

تويوتا لندكروزر ۲۰۱۶ داراي پيشرانه هشت سيلندر ۷/۵ ليتري است كه قادر به توليد ۳۸۱ اسب بخار قدرت و 543 نيوتن متر گشت آوار است. اين موتور V8 با يك جعبه دنده جديد اتوماتيك هشت سرعته هم خوان خواهد بود كه به صورت استاندارد در تمام مدت با دو ديفرانسيل حركت مي كند. مصرف سوخت آن هم توسط EPA  به صورت ميانگين به 6/15 و در شهر و بزرگراه به ترتيب به 18 و 13 ليتر در هر 100 كيلومتر برآورد شده كه هم اندازه با مدل سال گذشته مي باشد. 

از نظر فني‌ لندكروزر داراي مشخصاتي همچون:  قفل مركزي ديفرانسيل، سيستم Kinetic Dynamic Suspension)  ) كه به صورت الكترونيك ميله‌هاي تعادل بين دو محور‌ها را  (stabilizer bars) طوري تنظيم مي‌كند كه تعادل خودرو حفظ شود كه رانندگي‌ نرمي را در شهر و حداكثر توان و تعادل را در رانندگي‌ بياباني ارائه دهد،  حالت رانندگي‌ Multi-Terrain  كه نسبت به نوع جاده سيستم stability  و traction control  (جلو گيري از گردش در جا چرخ ها) را تنظيم مي‌كند، كنترل سرعت پايين پنج سرعته (كه فقط در سرعت پايين دنده سنگين به صورت تنظيم كنترل سرعت در رانندگي‌ بياباني ارائه مي شود)، سيستم hill-start assist (كه در حركت بعد از توقف كامل در سر بالايي ها‌ از حركت خودرو به سمت عقب جلوگيري مي كند), سيستم كمك در پيچ ها در رانندگي‌‌هاي بياباني (كه در پيچ‌ها ترمز چرخ‌ها به صورت خودكار فعل مي شوند تا خودرو به اسودگي‌ پيچ را رد كند) مي‌باشد.

حد اكثر وزن قابل بكسل با لندكروزر  ۳۶۷۵ كيلو گرم مي‌باشد.

 


  • ايمني

تجهيزات ايمني‌ در تويوتا لندكروزر ۲۰۱۶ شامل: سيستم ضد قفل ترمز ها، جلو گيري از گردش در جا چرخ‌ها  (traction control)، stability control ، سيستم حفظ تعادل تريلر در زمان بكسل، سيستم hill-start assist (كه در حركت بعد از توقف كامل در سر بالايي ها‌ از حركت خودرو به سمت عقب جلوگيري مي كند), سنسور پارك براي جلو و عقب، كيسه هوا در جلو پا راننده, كيسه هوا ي جانبي براي صندلي‌هاي رديف اول و دوم، كيسه هوا پرده‌اي تمام قد، سيستم active front head restraints (جلو گير ضربه ي سر در بخش جلو خودرو)، و دوربين نمايشگر عقب مي‌باشد. ضمن اينكه  تجهيزات ايمني‌ جديد كه امسال اضافه مي شود به ليست ايمني‌ لندكروزر شامل: نمايش گر نقطه ي كور، هشدار عبور خودرو از عقب در زمان خروج از پارك، هشدار خروج از خطوط، و سيستم جلو گيري از تصادفات احتمالي‌ با فعال سازي ترمز‌ها به صورت اتوماتيك  با مشاهده خودرو يا عابر پياده مي شود.

تمام تويوتا لندكروزر ها مجهز به سيستم Safety Connect تويوتا خواهند بود كه ارائه دهنده خدماتي همچون؛ هشدار وقوع تصادف ،اطلاع رساني به سرويس‌هاي اورژانس و ردياب ضد سرقت مي‌باشد.

 



  • طراحي داخلي و امكانات خاص

 در كابين تويوتا لندكروزر ۲۰۱۶ متريال با كيفيت خيلي‌ بلايي به كار رفته، اما نسبت به ديگر رقباي الگانس خودش ساده تر به نظر مي‌رسد.

از نظر فضاي  جا، در رديف اول فضا بسيار است ، صندلي كناري راننده هم كه به صورت برقي‌ قابل تنظيم است و همچنين فرمان هم قابل تنظيم است و  به راننده اجازه مي دهد كه در پشت فرمان كاملا راحت باشد. در رديف عقب هم راحتي‌ كامل براي سرنشينان آن فراهم شده، چون صندلي‌هاي اين رديف داراي گرمكن  برقي‌ است، و قابل جلو عقب شدن هستند. در رديف سوم مثل خيلي‌ از SUV ها صندلي‌هاي آن، آنچنان راحت نيستند و از جا پاي كمي‌ برخوردارند و به همين دليل كساني‌ كه بيش از ۱۲ سال سن داشته باشند در اين رديف معذب خواهند بود.

از نظر فضاي  بار هم، وقتي‌ كه تمام صندلي‌هاي رديف دوم و سوم سر جا باشند، 450 ليتر فضا وجود خواهد داشت، اما با خواباندن صندلي‌هاي رديف سوم به كنار، اين فضا به 1217ليتر مي‌رسد و با خواباندن صندلي‌هاي رديف دوم هم اين فضا به 2321 ليتر مي‌رسد كه نسبت به خيلي‌ از رقباي خودش اين فضا كم است.

از نظر تكنولوژي پيشرفته هم لندكروزر حرف زيادي دارد براي گفتن كه به راحتي‌ قابل استفاده هستند. صفحه نشان دهنده براق و كاملا واضح با كليد‌هاي كنترل كه به سادگي‌ طراحي شده اند و به راحتي‌ قابل استفاده هستند. سيستم هوشمند تقويت شده Entune  قابل ارائه است با يك صفحه لمسي بزرگتر 9 اينچي‌ كه در وسط كابين قرار گرفته با تكنولوژي               Siri EyesFree كه به سرنشينان اجازه مي دهد تا به راحتي‌ به برنامه‌هاي iphone  خود دسترسي‌ داشته باشند. دو  صفحه نمايشگر داراي  پخش DVD  سرگرمي  براي صندلي‌هاي عقب طراحي شده. يك دوربين نمايش گر كه زاويه‌هاي مختلف را نمايش مي دهد چه در رانندگي‌ شهري يا بياباني. در نهايت سيستم شارژ تلفن همراه هوشمند Qi كه به شما اجازه مي دهد به راحتي‌ تلفن همراه هوشمند خود را به راحتي‌ بدون نياز به سيم شارژر تلفن همراه خود را شارژ كنيد.

 

 

  • حس رانندگي‌

رانندگي‌ در جاده با تويوتا لندكروزر ۲۰۱۶ خيلي‌ نرم و آرام است با كابين عايقي كه براي اين SUV طراحي شده و پيشرانه هشت سيلندر ۷/۵ ليتري آن رانندگي‌ نرم و آرامي ارائه مي دهد كه اين تازماني است كه بخواهيد پا را محكم روي پدال گاز فشار دهيد و آنگاه قدرت واقعي موتور V8 آن نمايان مي شود كه هيچ چيز جلودار قدرت آن نخواهد بود. با جعبه دنده اتوماتيك هشت سرعته كه امسال ارائه شده، شتاب گيري لندكروزر را خيلي‌ بالا برده است. اما مصرف سوخت آن به صورت ميانگين  كه 6/15 ليتر در هر 100 كيلومتر برآورد شده واقعا تأسف آور است.

در هر نوع رانندگي‌‌هاي بياباني، تويوتا لندكروزر با SUV هاي ديگر قابل قياس نيست بخاطر شاسي بلندش و فنر بندي مناسبي كه دارد در هر جاده اي مثل مناطق كوهستاني يا بيابان گلي رانندگي‌ خوبي‌ را ارائه مي دهد. بهتر از آن اين است كه: به خاطر مشخصات فني‌ پيشرفته اي كه از آن برخوردار است در رانندگي‌ بياباني با لندكروزر مي توانيد تمام تمركز خود را در كنترل فرمان داشته باشيد در حالي‌ كه سيستم كامپيوتر به صورت اتوماتيك نسبت به نوع جاده بياباني به صورت دنده سنگين خودرو را  هدايت مي‌كند و به جلو مي برد و هيچ نيازي نيست كه راننده پدال گاز و ترمز آن را كنترل كند. حال لندكروزر اصول رانندگي بياباني را تغيير داده چون با اين SUV نيازي نيست كه راننده خبره ي بياباني باشيد تا بتوانيد به صورت حرفه اي بيابان نوردي كنيد.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۴ آبان ۱۳۹۵ساعت: ۰۴:۰۸:۵۰ توسط:شيما ملكي موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :