foroosh khodro foroosh khodro .

foroosh khodro

پيشنهاد فروش خودرو مدل مرسدس بنز C350 2015

پيشنهاد فروش خودرو مدل مرسدس بنز C350 2015

 

 

 

مرسدس بنز كلاس Cمدتي طولاني است كه در ايالت متحده به عنوان ماشيني ارزان قيمت و مناسب شناخته مي‌شود و اغلب مورد استقبال مردم قرار گرفته است. اما اخيرا كمپاني مرسدس، كلاس CLA و مدل‌هاي GLA را با قيمتي كمتربه بازار عرضه كرده است. اين مسئله باعث شده است كه كمپاني مرسدس، كلاس C مدل 2015 را لوكس‌تر طراحي كند. سدان كلاس C مدل 2015 كمي بزرگ‌تر و بسيار سبك‌تر شده است، به علاوه از پيشرانه‌هاي كارآزموده 4 و 6 سيلندر، طراحي داخلي شيك و تجهيزات ايمني بهره مي‌برد. در ايالت متحده سدان كلاس C با ارائه مدل‌هاي C300 4Matic و C400 4Matic روانه بازار شد. مدل C300 از پيشرانه 4 سيلندر مجهز به توربوشارژر بهره مي‌برد، در حالي كه C400داراي موتور 6 سيلندر مجهز به توربوشارژر است. هر دو مدل مجهز به گيربكس اتوماتيك 7 سرعته مي‌باشند و از سيستم تمام چرخ متحرك استاندارد بهره مي‌برند.

سدان C300 ديفرانسيل عقب در ابتداي سال 2015 وارد بازار شد، در حالي كه كوپه C63 AMG نسل جديد، كه داراي موتور ديزلي و دوگانه سوز است، به زودي وارد خط توليد خواهند شد. اما در حال حاضر كوپه كلاس C به جز تغييرات جزيي تغيير محسوسي نداشته است. سدان جديد كلاس C حدود 7.6 سانتي متر افزايش طول، 9.4 سانتي متر افزايش ارتفاع و 4 سانتي متر پهن‌تر شده است. سرنشينان عقب از اين افزايش طول بهره بيشتري مي‌برند؛ در حدود 5 سانتي متر فضا براي قرار گرفتن پاها افزوده شده است كه اين يكي از ايرادات سنتي مرسدس كلاس C بود.علاوه بر افزايش ابعاد، حدود 91 كيلوگرم سبك‌تر شده است و حدود 50 درصد شاسي آن از آلومينيوم تشكيل شده است.

سيستم تعليق جديد اين سدان، باعث بهبود هندلينگ شده است و در حالي كه يك سيستم تعليق هوا خودكار به طور اختياري قابل نصب است- كه در اين كلاس نادر مي باشد- راحتي سواري را به سطح بالايي ارتقا مي دهد. هر مدل جديدي از مرسدس كلاس C بي شك از امنيت بالا و تكنولوژي هاي بسياري بهره مي‌برد. يك سيستم جديد و استاندارد كاهش تصادفات به راننده كمك مي‌كند كه در صورتي كه نتواند به موقع در مواقع اضطراري ترمز كند، به طور خودكار اين كار را انجام دهد. آپشن‌هاي ديگري نيز وجود دارد كه مي‌تواند به راننده كمك كند كه تا سرعت 60 كيلومتر بر ساعت، ماشين به طور خودكار هدايت شود. سيستم هشدار عبور از خط كمك مي‌كند كه اگر خودرو از خط خارج شود، به طور خودكار ترمز كند. در دوراني كه همه چيز به سرعت در حال تغيير است، طراحي جديد مرسدس كلاس C كاملا به موقع به نظر مي‌رسد. گرچه بي‌ام‌و سري 3 مدل 2015 هنوز رقيب اصلي كلاس C است، اما عملكرد اين دو هنوز كاملا متفاوت است.

آئودي A4 مدل 2015 با بهره گيري از ظاهر شيك و طراحي داخلي زيبا، رقيبي جدي در اروپا محسوب مي‌شود، از طرف ديگر لكسوس IS مدل 2015، كاديلاك ATS و اينفينيتي Q50 هنوز جانشيناني با ارزش محسوب مي‌شوند. اما با همه اين تفاسير، مرسدس كلاس C با داشتن ظاهري شيك و مدرن و راحتي فوق العاده هنوز هم در نوع خود بهترين است. 

 

 
 
  • طراحي بدنه و امكانات رفاهي

مرسدس بنز كلاس C مدل 2015 در دو نوع سدان و كوپه موجود است. مدل سدان در سال جاري طراحي مجدد شده است، اما كوپه بدون تغيير مانده است (كوپه جديد در اواخر سال جاري وارد بازار مي‌شود). اين سدان در حال حاضر در دو تيپ C300 و C400 موجود است. سدان C300 نيز با دو تيپ لوكس و اسپرت عرضه مي‌شود كه اين دو تيپ در سيستم ديفرانسيل، سيستم تعليق و طراحي داخلي و خارجي (مانند جلو پنجره و غربيلك فرمان) با هم متفاوت هستند. سدانC400 تنها در تيپ اسپرت عرضه مي‌شود. سدان C300 به طور استاندارد داراي تجهيزات زير است: رينگ هاي آلومينيومي 17 اينچ، چراغ جلو و برف پاكن اتوماتيك، آينه هاي خودكار كاهش نور، كنترل آب و هواي اتوماتيك دو نقطه اي، غربيلك فرمان تلسكوپي، صندلي جلو برقي قابل تنظيم در 10 حالت (به همراه 4 حالت متفاوت براي كمر)، حافظه تنظيمات راننده، روكش چرم مصنوعي MB-Tex و صندلي عقب تاشو به حالت 40/60 . تجهيزات الكترونيكي سدان C300 به شرح زير است: رابط COMAND با كنترل شماره گيري، رابط كاربري جديد گوشي هاي هوشمند كه داراي عملكردهاي بسياري است، صفحه نمايش 7 اينچ لمسي، اتصال تلفن و صدا از طريق بلوتوث، سيستم واي فاي، سيستم صوتي مجهز به سي دي پلير، تلفن HD و درگاه هاي USB. آپشن هاي اضافي ديگر براي اين سدان C300، در پكيج هاي متنوعي عرضه مي‌شود.

پكيج Premium شامل تجهيزات زير است: چراغ هاي جلو LED، گرم كن صندلي هاي جلو، راديو ماهواره اي و سيستم صوتي مجهز به 13 بلندگو Burmester. پكيج Interior شامل موارد اضافي زير است: روكش چرم، تهويه هوا براي صندلي هاي جلو و روشنايي فراگير در داخل كابين. پكيج Multimedia شامل سيستم مسيريابي با كنترل صدا، دوربين ديد عقب و صفحه نمايش 8.4 اينچي مي‌باشد. چراغ هاي تطبيقي LED در جلو به همراه كنترل تطبيقي نور بالا در پكيج Lighting عرضه مي شوند، در حالي كه سيستم تهويه و خوشبو كننده هواي داخل كابين در پكيج Air balance ارائه مي شود. پكيج Airmatic داراي سيستم تعليق هوا قابل تنظيم است. پكيج ِDriver Assistance شامل تجهيزات زير است: كروز كنترل تطبيقي، سيستم شناسايي نقطه كور، سيستم هشدار ترافيك عقب، سيستم هشدار عبور از خط، فرمان مستقل، سيستم هشدار تصادف و ترمز اتوماتيك. مي توان به آپشن هاي مستقل ديگري نيز اشاره كرد: سانروف پاناروما، سنسورهاي پارك در قسمت جلو و عقب، سيستم پارك اتوماتيك، نمايشگر مجازي، آفتابگير برقي در شيشه عقب، آفتابگير دستي شيشه هاي كناري، سيستم احتراق و دسترسي بدون كليد و صندوق عقب برقي. سدان C400 4Matic تنها در تيپ اسپرت عرضه مي شود و مجهز به پيشرانه 6 سيلندر خورجيني قدرتمند، رينگ هاي 18 يا 19 اينچي و پكيج Premium به طور استاندارد است. كمپاني مرسدس اعلام كرده كه سدان جديد C63 AMG بهار 2015 عرضه مي شود. تجهيزات و امكانات اين سدان جديد را بعدا در اختيار شما قرار مي دهيم. مرسدس كوپه كلاس C در تيپ هاي C250، C350 و C63 عرضه مي شود.

كوپه C250 از اغلب تجهيزات سدان C300 بهره مي برد و همچنين داراي تجهيزات اضافي زير است: سانروف پاناراما، صندلي هاي جلو مجهز به گرم كن، راديو ماهواره اي و سيستم صوتي Harman Kardon مجهز به رابط آيفون و آيپد. تجهيزات سفارشي شامل سيستم رصد نقطه كور و پكيج Sport Plus مي باشد كه اين پكيج شامل رينگ هاي 18 اينچي، سيستم تعليق با عملكرد بالا، ترمزهاي بهبود يافته، بادشكن عقب و صندلي هاي اسپرت مي باشد. كوپه C350 علاوه بر تجهيزات ذكر شده از پيشرانه 6 سيلندر خورجيني قدرتمند و سيستم تعليق تطبيقي بهره مي برد. اغلب تجهيزات سدان براي كوپه هاي C250 و C350 نيز موجود است. مرسدس C63 AMG از تجهيزات مشابه بهره مي برد، با اين تفاوت كه داراي موارد زير نيز مي باشد: پيشرانه قدرتمندتر، رينگ هاي 18 اينچ، تايرهاي با عملكرد بالا، سيستم تعليق تطبيقي و اسپرت، ترمزهاي بهبود يافته، صندلي هاي اسپرت، ظاهري تهاجمي تر و تزيينات داخلي متفاوت.

  • قدرت و عملكرد موتور

مرسدس C300 مدل 2015 از پيشرانه 4 سيلندر 2 ليتر مجهز به توربوشارژر بهره مي برد كه 241 اسب بخار قدرت و حدود370 نيوتن متر گشتاور دارد. اين مدل به صورت ديفرانسيل عقب و سيستم تمام چرخ متحرك عرضه مي شود. سدان C400 داراي پيشرانه 6 سيلندر خورجيني 3 ليتر مجهز به توربوشارژر است كه 329 اسب بخار قدرت و حدود 380 نيوتن متر گشتاور دارد. اين سدان به طور استاندارد به صورت تمام چرخ متحرك عرضه مي شود. گيربكس 7 سرعته، سيستم تمام چرخ متحرك و سيستم توقف-حركت اتوماتيك به صورت استاندارد در هر دو تيپ وجود دارد. سدان C300 مدل 2015 براي رسيدن به سرعت 100 كيلومتر به 6.5 ثانيه نياز دارد. ميزان مصرف سوخت اين سدان در سيكل تركيبي 10.5 ليتر (11.8 در شهر و 9.1 در بزرگراه) است، در حالي كه براي سدان C400 در سيكل تركيبي 11.8 ليتر (13.5 ليتر در شهر و 9.7 ليتر در بزرگراه) است. كمپاني مرسدس بنز اعلام كرده كه سدان C63 AMG از پيشرانه 8 سيلندر خورجيني 4 ليتر مجهز به توربوشارژر جديد بهره خواهد برد كه 469 اسب بخار قدرت و حدود 650 نيوتن متر گشتاور دارد. مدل جديدتر اين سدان، سدان C63 S، داراي 503 اسب بخار قدرت و حدود 700 نيوتن متر گشتاور خواهد بود. اين دو مدل هر دو ديفرانشيل عقب و داراي گيربكس 7 سرعته اتوماتيك-دستي خواهند بود. كوپه C250 داراي پيشرانه 4 سيلندر 1.8 ليتر مجهز به توربوشارژر است كه 201 اسب بخار قدرت و 310 نيوتن متر گشتاور دارد. اين كوپه به طور استاندارد از سيستم ديفرانسيل عقب و گيربكس اتوماتيك 7 سرعته بهره مي‌برد كه ميزان مصرف سوخت آن در سيكل تركيبي11.3 ليتر (12.8 ليتر در شهر و 9.1 ليتر در بزرگراه) است. كوپه C350 داراي پيشرانه 6 سيلندر خورجيني 3.5 ليتر است كه 302 اسب بخار قدرت و حدود 370 نيوتن متر گشتاور دارد و ميزان مصرف سوخت آن در سيكل تركيبي 12.3 ليتر (14.1 ليتر در شهر و 10.1 ليتر در بزرگراه) است. با انتخاب سيستم تمام چرخ متحرك ميزان مصرف سوخت در سيكل تركيبي به 12.8 ليتر (14.9 ليتر در شهر و 10.5 ليتر در بزرگراه) مي رسد. كوپه C63 مجهز به پيشرانه 8 سيلندر خورجيني 6.2 ليتر است و 451 اسب بخار قدرت و حدود 600 نيوتن متر گشتاور دارد. اين كوپه ديفرانسيل عقب و مجهز به گيربكس اتوماتيك 7 سرعته است. با انتخاب پكيج Edition 507 قدرت آن تا 507 اسب بخار و گشتاور تا 610 نيوتن متر افزايش مي يابد. كوپه C63 با توجه به قدرت موتور و طراحي بدنه قادر است صفر تا صد را بين 4 تا 4.5 ثانيه بپيمايد. ميزان مصرف سوخت در سيكل تركيبي 18.8 ليتر (21.7 ليتر در شهر و 14.9 ليتر در بزرگراه) است.

  • ايمني

مرسدس بنز كلاس C مدل 2015 به طور استاندارد داراي تجهيزات ايمني زير است: ترمز ضد قفل، كنترل پايداري و كشش، كيسه هواي كناري در قسمت جلو و كيسه هواي لگن در قسمت جلو( كه پايين¬تر از كيسه هواي كناري قرار مي¬گيرد)، كيسه هواي زانوي راننده، كيسه¬هاي هواي كناري در قسمت پشت و دوربين ديد عقب. مرسدس كلاس C همچنين به طور استاندارد داراي سيستم كمكي پيشگيري از تصادف است كه براي جلوگيري از برخورد، به طور خودكار ترمز مي¬گيرد و در نتيجه امنيت را به طور موثري افزايش مي¬دهد. سيستم Attention Assist به راننده هنگام خواب¬آلودگي و يا خستگي هشدار مي¬دهد و مكان¬هاي مناسب براي استراحت را با استفاده از سيستم جهت¬يابي به راننده نشان مي¬دهد. ديگر تجهيزات ايمني در پكيج Driver Assistance وجود دارند كه شامل: كروز كنترل تطبيقي، سيستم رصد نقطه¬ي كور، سيستم فرمان نيمه اتوماتيك و سيستم هشدار ترافيك در قسمت عقب مي¬باشد. در تست ترمز، سدان C300 كه مجهز به تايرهاي با عملكرد بالا بود، سرعت 100 كيلومتر تا توقف كامل را در 35 متر طي كرد، كه نسبت به رقبا ركوردي متوسط است.

  • طراحي داخلي و امكانات خاص

ظرافت و زيبايي دو مشخصه اصلي طراحي داخلي خودروهاي مرسدس بنز است، اما در مرسدس كلاس C مدل 2015، سطح جديدي از زيبايي¬هاي بصري مورد استفاده قرار گرفته است. داخل كابين از مواد با كيفيت و طراحي مدرن بهره مي¬برد. روكش آن به طور استاندارد چرم MB-Tex است كه از مواد سفارشي ديگر نيز مي¬توان استفاده كرد. پنل¬هاي به كار رفته در درها، تركيبي از چوب، سطوح نرم و تزيينات متاليك است و داشبورد و پنل ابزار نيز با اين تزيينات يكدست است. اين مدل يك نمونه از طراحي جديد مرسدس بنز است كه تا حدودي از طراحي سنتي مرسدس فاصله مي¬گيرد و البته جاي تعجب نيست كه اين كابين در استوديو طراحي مرسدس در ايتاليا ساخته شده است. اين سدان جديد كلاس C نسبت به مدل¬هاي قبلي داراي افزايش طول است. سرنشينان عقب اكنون داراي 90 سانتي متر فضا براي پاها هستند كه نسبت به مدل سال قبل 5 سانتي افزايش داشته است. البته اين افزايش نسبت به مدل¬هاي اين كلاس مانند آئودي A4 و بي‌ام‌و سري 3 چندان جالب توجه نيست، اما به هر حال مرسدس را رقابتي تر مي¬كند. فضاي صندلي عقب نيز كمي بزرگتر شده و به حدود 36 ليتر رسيده است. صندلي¬هاي جلو براي مسافت¬هاي طولاني ساخته شده اند و صندلي¬هاي اسپرت براي راننده و سرنشينان محفل گرم و راحت و بدون خستگي فراهم مي¬كند. در مدل كوپه دو در، صندلي عقب فضاي كمي دارد، اما فضا براي پاها نسبتا مناسب است. اگر كسي از 1.75 متر بلندتر باشد، از فضاي كمتري برخوردار است، با اين حال داشتن 33 ليتر فضا براي يك كوپه لوكس مقداري متوسط است. مرسدس جديد كلاس C از يك سيستم سرگرمي و مسيريابي به روزي بهره مي¬برد كه مجهز به صفحه نمايش 7 اينچي است كه مي¬توان به طور سفارشي آن را به 8.4 اينچ ارتقا دارد. اين سيستم از صفحه نمايش ساده و ثابتي بهره مي¬برد كه بالاي دريچه تهويه مركزي نصب شده است و شبيه يك iPad است كه براي چنين كابين زيبايي چندان مناسب به نظر نمي¬رسد. يك رابط لمسي جديد نيز به طور استاندارد براي سيستم سرگرمي Command وجود دارد كه دقيقا تكنولوژي است كه از يك خودروي لوكس انتظار داريم. بالاي كنترل شماره¬گير سنتي، صفحه نمايش لمسي قرار دارد كه با ضربه زدن، كشيدن و يا فشار دادن مي¬توان از آن استفاده كرد. همچنين مي¬توانيد با لمس حروف و اعداد در صفحه نمايش، براي مثال آدرس يك خيابان را وارد كنيد، اما استفاده بهينه از آن نيازمند زمان است. اين صفحه نمايش لمسي يك ايده فوق¬العاده است، اما عادت كردن به آن كمي زمان¬بر است. اين را بذانيد كه اگر از صفحه كليد غير لمسي استفاده شود، انجام كارها آسانتر است.

  • تجربه رانندگي

موتور 4 سيلندر مجهز به توربوشارژ سدان C300، اين احساس را به راننده مي¬دهد كه شتاب آن كمي از سدان بزرگتر 6 سيلندر خورجيني C400 بيشتر است. داشتن 90 اسب بخار قدرت اضافي اين پيشرانه 6 سيلندر خورجيني، احساس شتاب يك بنز بزرگ را در اين سدان كوچك تداعي مي¬كند. گرچه انتخاب توربوشارژ انتخاب بدي به نظر نمي¬رسد، اما با اين حال هنگامي كه راننده با قدرت تمام رانندگي مي¬كند، صداي گوشخراشي در زير كاپوت ايجاد مي¬كند كه چنين صدايي براي مرسدس بنز عجيب به نظر مي¬رسد. تمام سدان¬هاي كلاس C داراي 4 حالت رانندگي هستند كه هر حالت با عكس¬العمل فرمان، گيربكس و سوپاپ سازگار است. سيستم تعليق هوا سفارشي Airmatic سبب افزايش كيفيت رانندگي مي¬شود. سيستم تعليق با عملكرد بالا سبب مي¬شود كه سدان اسپرت كلاس C در شهر سواري مطمئني براي راننده فراهم سازد و در جاده¬هاي پيچ در پيچ سواري سريع¬تري را با خود به همراه داشته باشد. كوپه كوچك 4 سيلندر C25 ، به اندازه آئودي AD و بي ام و 428i پر قدرت نيست، اما از قدرت كافي در نوع خود بهره مي¬برد. كوپه C350 با داشتن عكس¬العمل سريع و هندلينگ ديفرانسيل عقب، انتخابي مناسب براي علاقه¬مندان به برند مرسدس است. در آخر مي¬تواند گفت كه مرسدس كلاس C جدا از تمام تيپ¬هاي مختلف آن، براي مسافت¬هاي طولاني طراحي شده است.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۰ آبان ۱۳۹۵ساعت: ۱۱:۱۲:۰۵ توسط:شيما ملكي موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :