foroosh khodro foroosh khodro .

foroosh khodro

پيشنهاد فروش خودرو مدل نيسان مورانو مدل 2016

پيشنهاد فروش خودرو مدل نيسان مورانو مدل 2016

كمپاني نيسان با توليد مورانو در سال 2003 باعث حيرت بسياري در زمينه خودروهاي شاسي بلند شد. اين كمپاني يكي از اولين كراس اوور هاي SUV را با طراحي زيبا و فصاي جادار كابين و همچنين قدرت و هندلينگ بالا به بازار عرضه كرد. طي سال هاي متمادي حجم عظيمي از  شاسي بلندها راهي عرصه رقابت شدند و در اين ميان، راه براي نيسان مورانو مدل 2015 كمي باريك شد. با اين وجود، ويژگي هاي منحصر به فرد اين خودرو براي بسياري حائز اهميت و جالب است.

كمپاني نيسان در طراحي اين مدل كمي خطر كرده و احتمال شكست را به جان خريده است؛ خطوط برجسته و اسپرت روي بدنه در كنار سقف شيبدار اين توهم را براي بيننده ايجاد مي‌كنند كه قسمت عقب سقف فقط به وسيله شيشه پوشانده شده است. تزئينات كرمي روي بدنه سبكي نوين را براي خودرو هاي اين كلاس به ارمغان آورده است.

لازم به ذكر است، ويژگي هاي كاربردي نيز در طراحي جديد اين شاسي بلند در نظر گرفته شده اند؛ افزايش طول در مورانو جديد فضاي بيشتري را براي سرنشينان فراهم آورده است. همچنين صندلي هاي "جاذبه صفر" باعث مي شود تا سرنشينان طي سفر هاي طولاني خستگي كمتري احساس كنند. تجهيزات داخل كابين از مواد عالي و به همراه آخرين تكنولوژي در اختيار مالك قرار مي گيرند. اگرچه نيسان Pathfinder با سه رديف صندلي فضاي بهتري را با قيمتي مشابه به خريداران هديه مي كند، اما مورانو چيز ديگري است!

كمپاني سازنده تلاش كرده تا با ارتقاء كيفيت سيستم تعليق سواري نرم تري را نسبت به گذشته براي اين شاسي بلند ايجاد نمايد. از طرفي، پيشرانه 6 سيلندر با قدرت 260 اسب بخار در كنار گيربكس متغير پيوسته تغييري نكرده است، اما مصرف سوخت آن نسبت به قبل بهتر شده است. عدم امكان تغيير در پيشرانه شايد نقطه ضعف اين خودرو در مقايسه با رقبا به شمار آيد، چراكه فورد Edge مدل 2015 پيشرانه هاي مختلفي را با مصرف سوخت متغير ارائه كرده است. اگر به دنبال ويژگي هاي آف روود و يدك كشي در يك شاسي بلند مي گرديد، بهتر است به سراغ جيپ گرند چروكي مدل 2015 برويد. در ضمن، با صرف كمي پول بيشتر مي توانيد لكسوس RX 350 يا فولكس واگن Touareg مدل 2015 را تهيه نماييد. با اين حال، بايد اشاره كرد كه مورانو جديد تلفيقي از زيبايي و كارايي به همراه ويژگي هاي لوكس مي باشد.

 

  • طراحي بدنه و امكانات رفاهي

نيسان مورانو مدل 2015 يك كراس‌اوور SUV متوسط است كه در چهار تيپ  S و  SV  و  SL  و  Platinumعرضه مي‌شود؛ گفتني است، امكان سفارش هر چهار تيپ به صورت ديفرانسيل جلو يا چهار چرخ محرك فراهم است.

تجهيزات استاندارد بر روي تيپ پايه S عبارتند از: رينگ‌هاي آلومينيومي 18 اينچي، فرمان تلسكوپي با قابليت حركت به بالا و پايين، صندلي عقب تاشو به نسبت 60:40، كنترل آب و هواي اتوماتيك دو نقطه‌اي، كروز كنترل، اتصال سيستم صوتي و تلفن همراه از طريق بلوتوث، نمايشگر لمسي 7 اينچي، دوربين ديد عقب، هماهنگ‌سازي اپليكيشن‌هاي تلفن همراه، سيستم صوتي با قابليت پخش  CDمجهز به شش بلندگو، راديو ماهواره‌اي، و ورودي صوتي كمكي.

با سفارش پكيج  Navigation تجهيزاتي چون نمايشگر لمسي 8 اينچي، سيستم تشخيص صدا، GPS، راديو HD و درگاه USB با رابط كاربري iPod به خودروي شما افزوده مي‌شوند.

تيپ SV علاوه بر تمامي تجهيزات ارائه شده در پكيج Navigation، فرمان با روكش چرمي، باربند سقف، چراغ‌هاي مه‌شكن، صندلي راننده برقي با قابليت تنظيم در هشت جهت و صندلي سرنشين جلو با قبليت تنظيم در چهار جهت را در اختيار خريدار قرار مي‌دهد. سانروف پانوراما و سيستم صوتي Bose با 9 بلندگو تجهيزاتي هستند كه در صورت سفارش پكيج  Premium به مورانو SV افزوده مي‌شوند. در تيپ SL علاوه بر سيستم صوتي Bose، تجهيزات ديگري از جمله آينه‌هاي جانبي مجهز به گرمكن، حافظه صندلي راننده، سيستم هشدار نقاط كور، هشدار برخورد از عقب، تودوزي چرم، صندلي‌هاي جلو مجهز به گرمكن، آينه الكتروكروميك، دوربين پارك 360 درجه، نورپردازي داخلي، و درب صندوق برقي به صورت استاندارد عرضه مي‌شوند.

در مورانو Platinum علاوه بر تمامي تجهيزات ذكر شده، شاهد حضور فرمان برقي تلسكوپي با قابليت حركت به بالا و پايين و مجهز به گرمكن، رينگ‌هاي آلومينيومي 20 اينچي، چراغ‌هاي جلو LED، صندلي‌هاي جلو مجهز به گرمكن و تهويه و صندلي‌هاي عقب برقي مجهز به گرمكن نيز، به صورت استاندارد هستيم.

 با سفارش پكيج Technology براي دو تيپ SL و Platinum مي‌توانيد از تجهيزاتي چون سانروف پانوراما، كروز كنترل قابل تنظيم، هشدار برخورد از جلو و سيستم كاهش تصادفات بهره‌مند شويد. 

 

  • قدرت و عملكرد موتور

همان‌طور كه پيش از اين گفته شد، يك پيشرانه شش سيلندر خورجيني 3.5 ليتري با توليد قدرتي معادل 260 اسب‌بخار و گشتاوري در حدود 325 نيوتن‌متر، نيسان مورانو 2015 را به پيش مي‌راند. شايان ذكر است، گيربكس CVT به صورت استاندارد عرضه مي‌شود و خريداران مي‌توانند خودروي خود را به دو صورت ديفرانسيل جلو يا چهار چرخ محرك سفارش دهند. در هر دو حالت، طبق ارزيابي EPA مصرف سوخت اين كراس‌اوور ژاپني در حدود 11 ليتر در سيكل تركيبي (13 ليتر در شهر و 10 ليتر در بزرگراه) به ثبت رسيده است كه در مقايسه با ديگر رقباي مجهز به پيشرانه شش سيلندر بهتر است.

 

 

  • ايمني

تجهيزات ايمني استاندارد مورانو مدل 2015 عبارتند از: ترمزهاي ضدقفل، كنترل كشش و پايداري، كنترل در سربالايي، كيسه هواي جانبي و پرده‌اي جلو و زانويي راننده، محافظ گردن فعال براي صندلي‌هاي جلو و دوربين ديد عقب. در تست ترمز نيز اين خودرو توانست با سيستم گيربكس جلو پس از پيمودن 35.6 متر بايستد كه از متوسط خودرو هاي اين كلاس كمتر است. در دو تيپ SL و Platinum علاوه بر موارد بالا، سيستم هشدار نقاط كور، هشدار برخورد از عقب و دوربين پارك 360 درجه با قابليت تشخيص موانع متحرك نيز، وجود دارند. گفتني است، كروز كنترل قابل تنظيم، هشدار برخورد از جلو و سيستم كاهش تصادفات نيز، به صورت سفارشي براي اين دو تيپ عرضه مي‌شوند. 

 

 

  • طراحي داخلي و امكانات خاص

طراحي صندلي هاي جديد اين شاسي بلند باعث راحتي خاصي به هنگام سواري با آن شده است. در واقع، كمپاني سازنده از آن جهت صندلي‌هاي جديدش را جاذبه صفر ناميده است كه با نشستن بر روي آنها، آرامشي كه هنگام قرار گرفتن در خلاء به شما دست مي‌دهد را تجربه مي‌كنيد. طراحي اين صندلي‌ها به گونه‌اي است كه با در بر گرفتن سرنشين به صورت كامل، هم در جلو و هم در عقب، احساس آرامش را به وي منتقل مي‌كنند و به همين دليل شايد بتوان گفت بهترين صندلي‌هاي عرضه شده در بازار هستند.

طراحي داخلي نيسان مورانو مدل 2015 شيك و با كلاس است و با نگاهي به اجزاي كابين متوجه مي‌شويم كه جز تزئينات چوب مصنوعي، بقه مواد به كار رفته از كيفيت بالايي برخوردار هستند و لمس آنها حس خوبي به سرنشينان منتقل مي‌كند. افزايش طول مدل جديد نيز، بر جادارتر شدن خودرو و راحتي سرنشينان مي‌افزايد. كمپاني نيسان با به‌كارگيري جديدترين رابط كاربري لمسي خود با نام Nissan Connect، امكان استفاده از GPS و سيستم هماهنگ‌سازي اپليكيشن‌هاي تلفن همراه را در اختيار خريدار قرار داده است. در ارزيابي‌هاي اوليه مشخص شد اين سيستم از نظر جستجو در گوگل كمي مشكل دارد كه مطمئنا نيسان به زودي اين مشكل را برطرف مي‌كند. در پشت صندلي رديف دوم اين ژاپني زيبا، فضايي در حدود 1,121 ليتر براي حمل بار وجود دارد كه با تا كردن صندلي، اين مقدار در حدود 1,980 ليتر افزايش مي‌يابد.

 

 

  • تجربه رانندگي‌

نيسان مورانو مدل 2015 با تجهيزاتي اسپرت، يك سواري لوكس را به سرنشينان خود هديه مي كند. با وجود رينگ هاي 20 اينچي Platinum ، دست اندازها و تكان هاي ناشي از چاله و چوله به ندرت احساس مي شود و سواري با ان نرم است. علي رغم كاهش وزن اين شاسي بلند نسبت به مدل هاي قبلي، باز هم فرمانپذيري خودرو براي راننده با دشواري همراه مي باشد. پيشرانه 6 سيلندر در كنار گيربكس CVT بسيار نيرو مند و كارامد عمل مي كند. از طرفي، در شتاب هاي بالا نيز شاهد تعويض دنده نرم و روان مي باشيم. اما رانندگي در بزرگراه با كمي سرو صداي موتور همراه است.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۸ آذر ۱۳۹۵ساعت: ۰۳:۵۵:۳۳ توسط:شيما ملكي موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :