پيشنهاد فروش خودرو مدل پورشه كاين مدل 2015
با رونمايي از كراس اور جمع و جور ماكان در ابتداي سال جاري، به نظر مي رسيد كه ديگر پورشه كاين جذاب ترين شاسي بلند پورشه محسوب نشود و مدل 2015 آن ديگر نتواند توجهات را به سمت خود جلب كند. اما طراحان كاين مدل 2015 با تغييرات خاص و منحصر به فرد، توانستند كاين را همچنان گل سرسبد كمپاني پورشه حفظ كنند.

ارائه پيشرانه هاي متعدد يكي از ويژگي هاي خاص كمپاني پورشه است و كاين مدل 2015 هم از اين قاعده مستثني نيست. به جاي بهره بردن از پيشرانه 8 سيلندر خورجيني كه در مدل هاي گذشته به كار مي رفت، در مدرن 2015 از پيشرانه 6 سيلندر خورجيني مجهز به توربوشارژر استفاده شده است. اين پيشرانه نسبت به 8 سيلندر هم پرقدرت تر و هم كم مصرف تر است. البته تيپ Turbo هنوز هم از پيشرانه 8 سيلندر بهره مي برد، با اين تفاوت كه 20 اسب بخار افزايش قدرت داشته است. تيپ هاي Turbo S و GTS كه از بهترين تيپ هاي ماكان هستند، در مدل 2015 وجود ندارند و قرار است در مدل 2016 عرضه شوند. تيپ جديد SE-Hybrid به عنوان يك تيپ جديد و هيبريدي در مدل 2015 عرضه شده است كه قادر است حدود 26 كيلومتر را تنها با نيروي الكتريكي حركت كند. اين مزيت نه تنها سبب صرفه جويي در مصرف سوخت مي شود، بلكه در شتاب هم قادر است همپاي كاين تيپ S حركت كند.
در طراحي ظاهر كاين مدل 2015 تغييرات جالب توجهي صورت گرفته است كه از آن جمله مي توان به سپر جديد جلو و عقب، چراغ هاي جديد LED در عقب و چراغ LED در قسمت جلو اشاره كرد. با تمام اين تغييرات، كاين مدل 2015 هنوز هم از فضاي بار كمي برخوردار است و ماكان توانسته گوي سبقت را در اين زمينه از كاين بربايد.
علاوه بر ماكان، لندور رنج رور مدل 2015 رقيب جدي براي كاين به حساب ميآيد. رنج رور داراي يك صندلي اضافي براي كودكان است و از عملكرد بهتري برخوردار است. بي ام و X5 مدل 2015 يك شاسي بلند فوقالعاده زيبا محسوب مي شود كه در تمام زمينه ها مي تواند با كاين رقابت كند، به جز اينكه داراي پيشرانه هيبريدي نيست. گرچه مرسدس بنز كلاس M مدل 2015 به زيبايي پورشه نيست، اما داراي شتاب و هندلينگ بهتري است. با تمام اين تفاسير، اگر خواهان يك كراس اور عالي و با قيمت مناسب هستيد، پورشه كاين مدل 2015 بي شك گزينه اول است.
- طراحي بدنه و امكانات رفاهي
پورشه كاين مدل 2015 يك شاسي بلند متوسط و 5 سرنشينه است كه در 4 تيپ متفاوت عرضه شده است: Diese،S،SE-Hybrid و Turbo .
كاين Diesel از تجهيزات زير برخوردار است: رينگ هاي آلومينيومي 18 اينچ، چراغ زنون در جلو، چراغ هاي LED در جلو و عقب، برف پاككن اتوماتيك، آينه هاي مجهز به گرم كن، درب صندوق عقب برقي، كنترل آب و هواي اتوماتيك دو نقطهاي، شيشه عقب دودي، صندلي برقي در جلو و قابل تنظيم در 8 حالت متفاوت، روكش چرم، گرم كن غربيلك فرمان، محفظه خنك كننده، صندلي هاي عقب تاشو به حالت 40/20/40 ، صفحه نمايش مركزي لمسي و 7 اينچ، سيستم رهياب، رابط صوتي، بلوتوث و USB ، راديو HD و سيستم صوتي مجهز به 10 بلندگو.
كاين تيپ S شبيه تيپ Diesel است با اين تفاوت كه داراي پيشرانه 6 سيلندر خورجيني مجهز به توربوشارژر، رينگ هاي 19 اينچ، فرمان برقي حساس به سرعت، سانروف، سنسورهاي پارك در قسمت جلو و عقب و تنظيمات حافظه صندلي راننده مي باشد.
تيپ S E-Hybrid داراي يك سيستم هيبريد، كمك فنرهاي سيستم تعليق تطبيقي، سيستم Car Connect مخصوص كمپاني پورشه به همراه سيستم E-mobility ( كه از طريق آن ميتوان از راه دور به ويژگي هاي هيبريدي از طريق گوشي هوشمند دسترسي پيدا كرد)، شارژر 3.6 كيلو وات و صفحه نمايشگر مصرف انرژي است.

تيپ Turbo از قدرتمند ترين پيشرانه موجود بهره مي برد و در كنار آن داراي تجهيزات زير است: چراغ هاي تطبيقي LED در جلو، چراغ هاي مه شكن LED، سيستم تعليق بادي خودكار، روكش خز مصنوعي در سقف، روكش تمام چرم در داخل كابين، صندلي هاي اسپرت با قابليت تنظيم در 18 حالت مختلف، سيستم صوتي Bose مجهز به 14 بلندگو و راديو HD و ماهواره اي.
پكيج Infotainment داراي تجهيزات زير است: استريو Bose، راديو ماهواره اي و سيستم يكپارچه سازي online services . پكيج Premium امكانات زير را براي خريداران فراهم مي سازد: فرمان برقي حساس به سرعت، تزئينات LED در داخل كابين، چراغ هاي خودكار زنون در جلو، آينه هاي اتوماتيك حساس به نور، سنسور هاي پارك در جلو و عقب، دوربين ديد عقب و صندليهاي گرم شونده مجهز به تهويه و با قابليت تنظيم در 14 حالت مختلف به همراه حافظه تنظيمات. همچنين اين پكيج داراي سانروف براي تيپ Diesel است، در حالي كه براي تيپ Turbo و SE-Hybrid سانروف پاناراما را ارائه ميدهد.
پكيج Premium plus علاوه بر امكانات پكيج Premium داراي تجهيزات اضافي زير است: چراغ هاي خودكار LED در جلو، دسترسي بدون كليد، گرم كن صندلي هاي عقب، آفتاب گير برقي در قسمت عقب و سيستم شناسايي نقطه كور.
ديگر تجهيزات، به صورت تكي و سفارشي به خريداران عرضه مي شوند و شامل موارد زير است: رينگ هاي 18 تا 21 اينچ، ترمز سراميك، پنل هاي آيروديناميك براي بدنه، روكش محافظ زير خودرو، روكش محافظ زير خودرو براي جاده هاي آفرود، درب هاي برقي، كنترل آب و هواي 4 نقطهاي، باربند، كروز كنترل تطبيقي به همراه سيستم ترمز اتوماتيك اضطراري، سيستم شناسايي نقطه كور، سيستم كنترل صوتي، سيستم سرگرمي براي صندلي هاي عقب به همراه صفحه نمايش، سيستم صوتي Burmester و سيستم Wi-Fi .
پورشه كاين، برخلاف ديگر رقبا، اكثر اين تجهيزات سفارشي را براي تمام تيپ ها ارائه مي دهد. تنها استثناء، سيستم Porsche Dynamic Chasis Control(PPCC) و سيستم مبدل گشتاور (PTV Plus) است كه گشتاور را مابين چرخ هاي عقب توزيع ميكند. اين دو سيستم تنها براي تيپهاي S و Turbo عرضه مي شوند.
همه تيپ هاي كاين مدل 2015 مجهز به گيربكس اتوماتيك 8 سرعته و سيستم تمام چرخ متحرك هستند.
كاين Diesel از پيشرانه 6 سيلندر خورجيني 3 ليتر مجهز به توربوشارژر بهره مي برد كه 240 اسب بخار قدرت و حدود 550 نيوتن متر گشتاور دارد. شتاب صفر تا صد، 7.2 ثانيه و ميزان مصرف سوخت در سيكل تركيبي 12.3 ليتر (14.1 ليتر در داخل شهر و 9.7 ليتر در بزرگراه) است.
كاين تيپ S داراي پيشرانه 6 سيلندر خورجيني 3.6 ليتر مجهز به توربوشارژر است و 420 اسب بخار قدرت و حدود 550 نيوتن متر گشتاور دارد. شتاب صفر تا صد، 5.2 ثانيه و ميزان مصرف سوخت در سيكل تركيبي 14.1 ليتر( 16.6 ليتر در داخل شهر و 11.8 ليتر در بزرگراه) مي باشد.

كاين تيب SE-Hybrid از پيشرانه 6 سيلندر مجهز به سوپرشارژر به همراه يك موتور الكتريكي بهره مي برد كه 416 اسب بخار قدرت و حدود 590 نيوتن متر گشتاور دارد. شتاب صفر تا صد 5.4 ثانيه است. موتور هيبريدي تنها مي تواند مسافت اندكي حدود 32 كيلومتر را با انرژي خالص الكتريكي طي كند. با شارژر 3.6 كيلو وات، تنها 2.7 ساعت طول ميكشد كه موتور هيبريدي شارژ كامل شود. همچنين يك شارژر سفارشي 7.2 كيلو وات وجود دارد كه اين زمان را تا 1.3 ساعت كاهش مي دهد. ميزان مصرف سوخت در سيكل تركيبي 12.8 ليتر( 13.5 ليتر در داخل شهر و 11.8 ليتر در بزرگراه) مي باشد.
پورشه كاين Turbo داراي پيشرانه پر قدرت 8 سيلندر خورجيني 4.8 ليتر مجهز به توربوشارژ است و 520 اسب بخار قدرت و حدود 750 نيوتن متر گشتاور دارد. شتاب صفر تا صد آن تنها 4.2 ثانيه است كه اين تيپ را تبديل به يكي از سريعترين شاسي بلندهاي موجود در بازار ميكند. ميزان مصرف سوخت در سيكل تركيبي 16.6 ليتر(20.2 ليتر در داخل شهر و 13.5 ليتر در بزرگراه) است.
تجهيزات ايمني پورشه كاين مدل 2015 به شرح زير است: ترمز ضد قفل، سيستم كنترل كشش و پايداري، كيسه هواي كناري در قسمت جلو و عقب و كيسه هواي پرده اي. سيستم ترمز Multi-Collision به طور خودكار بعد از اينكه يك برخورد سطحي رخ دهد، سرعت را تا 10 كيلومتر بر ساعت كاهش مي دهد تا خسارات به حداقل ميزان كاهش پيدا كند.
ديگر تجهيزات الكترونيكي ايمني شامل موارد زير است: سنسورهاي پارك در قسمت عقب و جلو، دوربين ديد عقب، دوربين با قابليت چرخش 360 درجه، سيستم شناسايي و رصد نقاط كور و سيستم هشدار عبور از خط. سيستم كروز كنترل تطبيقي به همراه سيستم كاهش خسارات به طور سفارشي براي خريداران وجود دارد كه مي تواند با اعمال ترمز خودكار در شرايط اضطراري خسارات را به طور قابل توجهي كاهش دهد.
ميزان مسافت طي شده از سرعت 100 تا توقف كامل براي تيپ Turbo ، 32.9 متر و براي تيپ Diesel 33.2 متر است كه اين ميزان براي شاسي بلندهاي اين كلاس بي نظير و استثنايي است.
- طراحي داخلي و امكانات خاص
داخل كابين پورشه كاين از تجهيزات متنوعي برخوردار است: صفحه نمايش لمسي 7 اينچ و پنل ابزار پيشرفته مجهز به صفحه نمايش بزرگ ( كه تنها در رقباي محدودي مانند بي ام و X5 وجود دارد) كه بسيار ساده و متنوع است. كنسول مركزي كه بسيار شبيه يك جت بزرگ است، داراي 50 كليد متنوع مي باشد و ماهيت اسپرت كاين را به خوبي نشان مي دهد.
همچنان كه از يك شاسي بلند در اين رنج قيمت انتظار مي رود، كاين از مواد با كيفيت و درجه يك در داخل كابين بهره مي برد. تزئينات چرم به طور استاندارد وجود دارد و مي توان به طور سفارشي از تزئينات فيبر كربن و خز مصنوعي براي زيبايي هرچه بيشتر كابين استفاده كرد. حتي صندلي هاي برقي استاندارد كه داراي 8 حالت مختلف است، كاملا راحت و نرم هستند، اما مي توان به طور سفارشي صندلي هاي اسپرت فوقالعاده راحت را تعبيه كرد. صندلي هاي عقب را هم مي توان كمي خم كرد و هم مي توان به طور كامل خواباند تا فضاي بار عقب افزايش يابد.
ظرفيت بار كاين 668 ليتر است كه در مقايسه با ديگر كراس اورهاي متوسط، مقدار كمي است. البته با خم كردن كامل صندلي هاي عقب اين فضا به 1781 ليتر مي رسد كه قابل رقابت با رنج اور اسپرت است. در تيپ SE-Hybrid اين فضا به ترتيب به 580 و 1690 ليتر و در تيپ Turbo اين فضا به ترتيب به 668 و 1705 ليتر مي رسد.
رانندگي با پورشه كاين مدل 2015 كه از سيستم فرمان دقيقي بهره مي برد، كاملا آسان است. اگر به طور سفارشي از سيستم PDCC استفاده كنيد، اين راحتي بيشتر نمود پيدا ميكند و همچنين ميتوان با سرعت و اطمينان بيشتري در پيچ ها رانندگي كرد. اين شاسي بلند 5 سرنشينه با اينكه كاملا بزرگ به نظر مي رسد، توانايي هاي بسياري دارد كه حتي در پورشه ماكان كوچكتر اين توانايي ها وجود ندارد. سيستم تعليق بادي كاين را كاملا انعطاف پذير ميكند و در حالي كه مدل 2015 براي جاده هاي بيرون شهر طراحي نشده است، كاملا قادر است در اين جاده هاي آفرود به راحتي حركت كند.
پيشرانه 6 سيلندر خورجيني مجهز به توربوشارژر نسبت به پيشرانه 8 سيلندر، هم سرعت كاين تيپ S را افزايش داده و هم ميزان مصرف سوخت را كمتر كرده است. تيپ SE-Hybrid در عملكرد چيزي كمتر از تيپ S ندارد و در عين حال به يك موتور الكتريكي منعطف مجهز است. تيپ Turbo هم سريعترين تيپ ماكان مدل 2015 است.
برچسب:
،
ادامه مطلب
بازدید:
ديفرانسيل عقب، هندلينگ استثنايي و دقيق با قيمتي مناسب، خودروي سوبارو BRZ مدل 2016 را به يكي از جذابترين و بهترين خودروهاي موجود در بازار تبديل كرده است.
شاسي سبك و متعادل، فرمان عالي، مصرف بسيار بهينه سوخت، صندليهاي جلوي راحت، ويژگيهاي استاندارد فراوان.
صندلي و صندوقعقب كوچك، شتاب نسبتاً كم.
براي مدل 2016 خودروي سوبارو BRZ، بهروزرسانيهايي مانند يك سيستم ارائه اطلاعات صفحه لمسي و يك دوربين عقب استاندارد دريافت كرده است. در سال 2016 تعداد محدود نسخه HyperBlue نيز با طراحي خارجي و داخلي زيبا و بهروز شده، ارائه خواهد شد.
خودروهاي كوپه اسپرت سايز كوچك، بخش كوچكي از بازار خودروي ايالاتمتحده را در اختيار دارند؛ اما براي آن دسته از خريداراني كه هندلينگ چابك، عملكرد سريع و ظاهري مناسب را يكجا ميخواهند، خودروي سوبارو BRZ مدل 2016 يكي از بهترين انتخابهاي موجود در بازار است. اين خودرو برگشتي به ريشههاي اصلي خودروهاي سبك اسپرت است و ديفرانسيل عقب، تعادل عالي و قيمتي مناسب دارد.
با وزني در حدود 2400 پوند و موتور تخت 4 سيلندر مدل «boxer» با 200 اسب بخار قدرت، توانايي لازم براي سرعت گرفتن مناسب خودرو فراهم ميشود؛ اما عملكرد اين خودرو بهجاي شتابگيري در مسيرهاي مستقيم بر تعادل در جادههاي پرپيچوخم متمركز شده است. مركز جرم پايين، تعادل مناسب وزني در عقب و جلو و فرمان عالي موجب شده، خودروي BRZ با هر استانداردي كه در نظر بگيريد، يكي از بهترين خودروهاي رده خود باشد. همانطور كه ساليان گذشته، درت است رانندگي طولانيمدت خودروي BRZ مشاهده كرديم، اگر به دنبال بيشترين لذت در رانندگي هستيد، هيچ خودرويي با در نظر گرفتن اين قيمت، به پاي اين مدل از خودروي سوبارو نميرسد.
خودروهاي زيادي در بازار وجود ندارند كه توان رقابت مستقيم با خودروي BRZ را داشته باشند. خودروي تويوتا سيون مدل FR-S تنها داراي نامي متفاوت و كمي ويژگيهاي متنوع ديگر است؛ اما از نظر مكانيكي كاملاً شبيه خودروي BRZ است (سوبارو و تويوتا اين خودرو را مشتركاً توسعه دادهاند). خودروي فورد فوكوس مدل ST و فولكسواگن گلف مدل GTI شتابي بهتر دارند؛ اما هيچكدام در هندلينگ به پاي BRZ نميرسند. خودروي روباز مزدا مياتا هندلينگ و فرمان عالي دارد؛ اما در عمل از خودروي BRZ عقبتر است. اگر بتوانيد هزينه بيشتري بپردازيد، خودروي جديد شورلت كامارو و فورد موستانگ انتخابهاي خوبي هستند و اگر طرفدار خودروهاي سوبارو هستيد ميتوانيد مدل چهار در و دو ديفرانسيل WRX مدل 2016 را انتخاب كنيد. درواقع هر كدام از اين خودروها ميتوانند انتخاب خوبي باشند؛ اما در رده خودروهاي اسپرت كوپه با قيمت مناسب و سواري لذتبخش، بدون شك خودروي سوبارو BRZ مدل 2016 بهترين گزينه است.
خودروي سوبارو BRZ مدل 2016، يك خودروي كوپه كامپكت چهار در است و در دو مدل Premium و limited وجود دارد. همچنين نسخه HyperBlue به تعداد محدود در سال 2016 عرضه خواهد شد. ويژگيهاي استاندارد مدل Premium عبارتاند از: چرخهاي آلياژي 17 اينچي، لاستيكهاي تابستاني، ديفرانسيل عقب، لامپهاي جلوي دوتايي خودكار زنون، چراغهاي جلوي LED در زمان رانندگي، درب بدون كليد، كروز كنترل، تهويه هوا، تجهيزات يدكي كامل، يك فرمان تلسكوپي و شيبدار چرمي، يك صندلي راننده با قابليت تنظيم ارتفاع، صندليهاي عقب جمع شونده و يك دوربين ديد عقب. تجهيزات الكترونيكي خودرو شامل سيستم اطلاعرساني Starlink شركت سوبارو به همراه صفحه لمسي 6.2 اينچي، اتصال بلوتوثي تلفن و سيستم صوتي، يك سيستم ناوبري، كنترلهاي صوتي، يكپارچگي با نرمافزارهاي تلفنهاي هوشمند (شامل Aha Radio، Pandora، iHeartRadio و Stitcher بهعلاوه ويژگيهاي اخبار، تقويم و هواشناسي) و يك سيستم صوتي با 4 بلندگو به همراه سي دي پلير، راديو HD، راديو ماهوارهاي، يك جك صداي ورودي و يك درگاه USB است.
به مدل limited اين ويژگيها اضافه ميشود: چراغهاي مه شكن، يك اسپويلر عقب، درب و استارت بدون كليد، تهويه هواي دوگانه، طراحي داخلي چرم و جير، مدل طراحي داخلي ارتقا يافته و يك بسته All-Weather كه شامل آينهبغلها و صندليهاي جلويي گرمايشي است.
توليد محدود نسخه HyperBlue (تنها 500 دستگاه ساخته ميشود) داراي همان ويژگيهاي نسخه limited است بهعلاوه، رنگ آبي خاص بدنه، تنظيمات آئروديناميك بدنه، رينگهاي مشكي، آينه عقب بدون قاب، طراحي داخلي با رگههاي آبي و تم آبي و مشكي و صندليهاي جلويي كه لوگوي BRZ بر روي آنها گلدوزي شده است.
خودروي BRZ مدل 2016، ديفرانسيل عقب و داراي موتور تخت 4 سيلندر با حجم 2 ليتر است كه 200 اسب بخار قدرت و 151 پوند بر هر فوت گشتاور توليد ميكند. يك گيربكس شش دنده دستي بهصورت استاندارد و گيربكس اتوماتيك 6 دنده بهصورت انتخابي وجود دارد.
در تست عملكرد سايت Edmund، يك خودروي BRZ با گيربكس دستي از 0 تا 60 مايل بر ساعت را در 6.8 ثانيه طي كرد. براي خودروي BRZ دندهاتوماتيك، اين زمان برابر با 7.9 ثانيه بود. اين زمانها براي يك خودروي اسپرت بسيار زياد است، بااينحال خودروي BRZ تنها نيم ثانيه از خودروي جديد مياتا مدل MX-5 عقبتر است.
مسافت طي شده بهطور ميانگين، برابر 25 مايل در هر گالن (22 مايل در شهر/ 30 مايل در بزرگراه) با گيربكس دستي و 28 مايل در هر گالن (25/34) با گيربكس اتوماتيك است.
تجهيزات امنيتي خودروي سوبارو BRZ مدل 2016 عبارت است از: ترمزهاي ضد قفل، كنترل پايداري و كشش (با درجات مختلف تنظيم)، ايربگهاي جلو و ايربگهاي پردهاي كناري.
در تست ترمز سايت Edmund، خودروي BRZ از 60 مايل بر ساعت تا توقف كامل را در 114 فوت پيمود. درحاليكه اين مسافت چند فوت از تست خودروي مياتا MX-5 بيشتر است؛ اما باز هم نتيجهاي خوب بهحساب ميآيد.
در تست تصادف دولتي، خودروي BRZ درجه امنيت 5 ستاره (از 5 ستاره ممكنه) را براي تست كلي دريافت كرد كه شامل 4 ستاره براي امنيت برخورد از جلوي كامل و 5 ستاره براي برخورد از كنارهها بود. در تست تصادف انجامگرفته توسط سازمان Insurance Institute for Highway Safety، اين خودرو بالاترين رتبه ممكنه يعني «خوب» را براي تستهاي تعادل در چپ كردن، برخورد از كناره و مقاومت سقف دريافت كرد. در قسمت محدوديت سر و صندلي رتبه «خوب» را براي محافظت كمربند ايمني در برخورد از عقب و در تست برخورد جزئي از جلو، خودروي BRZ رتبه دوم «قابلقبول» را دريافت كرد.
خودروي BRZ داراي طراحي داخل اتاق ساده و دلچسبي است كه آميختهاي از طراحيها و مواد اوليه شركتهاي تويوتا و سوبارو است. نسبت به ديگر خودروهاي اسپرت در اين رده قيمتي، طراحي كمي ساده است؛ اما قرار است، اين خودرو بازگشتي به يك خودروي مخصوص رانندگي باشد. هيچ كمبودي در ويژگيهاي مختلف وجود ندارد، حتي مدل پايه نيز پر از فناوريهاي عالي مانند سيستم ناوبري، يك دوربين عقب، راديو HD و ارتباط بلوتوثي تلفن و سيستم صوتي، است. رابط كاربري استاندارد براي مدل 2016 با صفحهنمايشي بزرگتر و نرمافزارهاي جديد ارتقا يافته است.
صندليهاي جلويي سفت و خوشفرم خودروي BRZ، حمايت كاملي در رانندگي روي جادههاي پرپيچوخم ارائه داده و بااينحال، از راحتي در سفرهاي بلندمدت نيز نميكاهند. جايگاه راننده براي هر سايزي فضاي قابلقبولي دارد و با توجه به سطح پايين كاپوت، نماي وسيعي از جاده قابل ديدن است.
بله صندلي عقب هم وجود دارد؛ اما هيچ انسان بزرگسالي تمايل ندارد كه بر روي آنها بنشيند. هيچ جاي پايي وجود ندارد و سر شما نيز يا كاملاً چسبيده به شيشه عقب است يا در فاصله بين دو صندلي جلويي قرار ميگيرد. فضاي صندوقعقب هم كم و در حدود 6.9 فوت مكعب است؛ اما با خواباندن صندليهاي عقب فضاي بيشتري ايجاد خواهد شد.
اگر از آن دسته از رانندگاني هستيد كه دوست داريد كل بزرگراه را با تايرهاي آتشين و سرعت بسيار زياد بپيماييد، خودروي سوبارو BRZ مدل 2016 مناسب شما نيست. قدرت خودرو خوب است؛ اما نه خيلي زياد و گشتاور زيادي هم براي سرعت گرفتن سريع توليد نميشود. بهجاي آن، خودروي BRZ براي آنهايي كه ميخواهند در جادههاي پرپيچوخم رانندگي كنند و در سر پيچها كنترل كاملي بر خودروي خود داشته باشند، عالي است. براي رسيدن به اين هدف، حتي با دو برابر قيمت خودروي BRZ نيز، تعداد كمي رقيب وجود دارد.
محدوديتهاي خودروي BRZ قابلچشمپوشي و بهراحتي قابلكنترل هستند كه آن را به خودروي اسپرتي جالب و شگفتانگيز تبديل ميكند. فرمان خودرو در عمل، چرخهاي جلويي را به دستان راننده قلاب ميكند. بهعلاوه، پدالهاي ترمز محكم و در جادههاي ناهموار نيز شاسي خودرو آرام و پايدار است. گيربكس دستي را پيشنهاد ميكنيم؛ زيرا تعويض دندهها بسيار دلچسب است. گيربكس اتوماتيك نيز براي رانندگي، عالي برنامهريزيشده و بهسرعت دندهها را اضافه كرده و در كاهش سرعت و كم كردن دنده نيز بهخوبي دور موتور را كنترل ميكند.
اين خودروي كوچك سوبارو براي امور روزمره، سفرهاي درونشهري يا حتي سفرهاي بلندمدت، مناسب است. رانندگي با آن بسيار آسان است و در جادههاي ناهموار بهخوبي حركت ميكند. تنها نقطهضعف، ورود صداي زياد از جاده به داخل اتاق خودرو است كه ميتواند از تجربهاي لذتبخش در رانندگي با اين خودرو بكاهد.